Reclama - Edy Speed Trans

vineri, 13 februarie 2009

World War 2

Adolf Hitler...nu imi este rusine sa spun ca il respect din punct de vedere militar. Nu ma considerati un rasist....pentru ca nu sunt (unul foarte inrait) , dar din punct de vedere militar , domnul hitlerica a fost un mare geniu , surclasandul chiar pe Napoleon (il stiti voi , ala pitic care ii zicea nevastasa Napi) ...

Din punct de vedere al gandirii sale , a fost un psihopat... A ajuns atat de blamat pentru ca a omorat oameni..oameni din alte tarii. Pe Stalin nu il mai critica nimeni ,ca si-a nimicit toti oamenii (metaforic) ..dar , atata timp cat sa intamplat la el acolo , nu deranjeaza pe nimeni.. 
asa..si psihoza asta a lui hitler , a provocat al 2-lea razvoi mondial... Multi nu stiu , ca hitler era si un pasionat de pictura...asa ca cum imi imaginez eu Incaputul razboiului mondial(al 2lea evident in pula mea) :

Intro zi , hitler se trezeste , se ridica din pat isi bea cafeaua(nimic special) , se hotaraste sa se apuce de noua lui pictura si incepe... Bombane singur in camera(pt ca era psihopat) ..

- Si linia astaaa
-Si aici putin Verdeeee
-Acuma fondull
-AHHH!!! LA DRACUU !!!! AM FUTUT toataa plansaaa! o sa distrug toata lumeaaa !


si cam asa a inceput totul ..in viziunea mea :D

P.S. : M-am inspirat putin din stand-up-ul lui Eddie Izzard , dat e tot un edy ca si mine , asa ca se accepta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu