Reclama - Edy Speed Trans

sâmbătă, 14 februarie 2009

Valentine's Day



Today este ziua sfantului valentin (cine pula mea e ala?) ...nu conteaza , important este ca astazi este cum se cuvine sa faci cadouri persoanei iubite. Zis si facut , astazi m-am intalnit cu ralucaaa si ne-am cadorisit unul pe celalat. Eu i l-am  daruit pe Marcus(un catelush din plush cu chilotzi pe el), un trandafir rosu si o cutie de bomboane(pt ca stiu ca e mancacioasa). Ea , mi-a adus un breloc de chei(care de azi incolo il folosesc) si o poza in rama cu noi pe ursul de cauciuc din izvor.

Pe urma , am fost in metropolis si am baut un suc(cafea in cazul meu).. am ras , ne-am giugiulit , am barfit etc.
Am fost si am mancat la Pita Fan fiecare cate un gyros extra large (ea nu a putut sa termine :D ) , si am plecat sa ne plimbam. Am ajuns in parculetul de la universitate , am stat pe o banca , am mancat cateva bomboane , am ras , si neam giugiulit again. 
Neam intors la unirii , am mai stat si pe acolo , unde ghiciti ce am facut? ..exact..am ras si ne-am giugiulit.


In concluzie , pot spune sa sunt foarte bucuros de ziua de asta :D ! .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu