Reclama - Edy Speed Trans

duminică, 15 februarie 2009

Miss Pervy

la sugestia lui nevi , voi scrie ceva si despre un profesor.. nu o sa scriu despre Feridia , nu pentru ca mi-ar fi frica sau pentru ca as respectao , dar pentru ca mi s-ar parea inutil si lipsit de fun sa scriu vreo 10 pagini numai cu injuraturi la adresa ei....

asa ca , am ales pe o persoana foarte draga mie , profa de engleza... Deci..profa de engleza este o persoana colerica , cu un spirit al umorului foarte dezvoltat...desi face misto de mine cu fiecare ocazie , eu pot sa spun ca o iubesc..si ca pe parcursul orei ei am cel putin 3 fantezii cu ea (si nevi are va asigur). Glumele ei sunt cele mai tari , dar aceasta le face numai cand are ea cehf....la miss pervy , se vede de la o posta cand e pe stop...pentru ca in acea zi este foarte serioasa , si se comporta ca un om normal...

Dar sa nu batem moneda pe personalitatea ei cand este o profa normala(adica pe ciclu)..ci cand da ea tot ce e mai bun din ea....so , uitati clasamentul a celor mai bune glume/caterinci ale ei:

1. Dadeam test , si nu eram sigur ca aveam loc sa scriu propozitia in spatiul alocat..
      eu: doamna , dar daca nu imi incape
      ea: daca nu iti incape...te mai chinui..lubrefiezi..te descurci tu

2. Eu si sipi dati afara de la ora , iarna stateam pe hol si ne era extrem de frig
      noi: doamna  putem sa intram in clasa ca ne este frig
       ea: incalzitiva si voi unul pe altu

3. Nevi avea o criza de ras , a fost dat afara..dupa 5 minute incerca sa intre in clasa
      el: doamna am termian
     ea: (cu un zamber pervers pe fata) ma bucur

4. Am dat test pentru marire de nota , si singurul pix care lam gasit era si scria roz..dar am scris cu el. dupa ce termin testul , pun foaia pe masa , si ma duc la ea  stateam in spatele lui nevi , cu mainile pe spatarul lui..
     ea: eduard , dar tu dece scri cu roz si il iei pe teodor in brate ?
     eu: .............

Deci , presupun ca v-ati convins dece eu (si cu nevi) o iubim pe aceasta profesoara..pentru ca este geniala...si perversa...(si ..are si curu bombat) 

 

3 comentarii:

  1. Nu sunt demn sa iti comentez blogul.Faptul ca esti cu juma' de generatie mai proaspat si impartim o gena(care probabil doar la noi 2 exista)se cunoaste si face diferanta! Te respect cu 3g(grame) mai mult decat acum 20 de min.

    RăspundețiȘtergere
  2. ba , eu te iubesc..dar nu prea mam prins care e gena aia..nu conteaza , o sa te sun eu mai incolo :))

    RăspundețiȘtergere