Reclama - Edy Speed Trans

luni, 9 februarie 2009

A Happy Day


So..deci..astazi este luni. O zi fericita , in ciuda faptului ca incepe scoala. Grijile mele de ieri au trecut. O noapte nedormita caluma , a clarificat problema. Si dece nu am dormit calumea? pai..ieri am mancat chiftele , fapt care mi-a cauzat arsuri de gradul 2 pe grumatz. Mam trezit , am macat iaurt , am adormit , mam trezit , am vomitat..iar intrun exces de durere , am inceput sa ma joc WoW pana la 5 dimineata. La 5 dimineata , am reusit sa adorm definitiv. Placerea nu a fost una foarte mare , deoarece m-am trezit la ora 9...o ora foarte matinala pt mine. 

Mi-am inceput dimineata , in schimb foarte bine : Am vorbit cu Raluca , iam promis ca ii iau ghiocei (ca e primavara,pula mea...fetele astea) , a venit alex la mine , neam baut cafeaua de dimineata impreuna (alex..stiti voi , tipul cu spiritul artei).

Shocurile zilei : 

1. alex mi-as spus ca la el la zodiac , scrie ca are tendinte homo..
2. raluca si-a intins parul cu placa..(daca nu imi place cum ii sta , astazi nu o bag in seama)
3. am chimie cu feridia (par le cunoscatori)
4. pula mea...va urma 


Sfatul meu pentru ziua de azi : dati-le in pula mea de chiftele..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu