Reclama - Edy Speed Trans

luni, 9 februarie 2009

A Happy Day (seara)

So , astazi sa terminat my happy day. Care , nu prea a fost foarte happy..avand in vedere ca totusi a fost scoala.

O sa incep acesta postare cu o replica celebra(pe care o spune ala batranu al meu) : Lunea , nici iarba nu creste.. .. .. Sincer sa fiu , nu am masurat nici o data iarba lunea dimineata , si apoi seara sa vad daca creste sau nu..dar eu sunt de acrod. A fost o zi , in care (ca sa vorbesc mai pe romaneste) nici pula nu s-a sculat. O zi plina de cacaturi de care nu ai chef , o zi plina de SCOALA. Pana si cel mai mare tocilar de la mine din clasa si-a bagat pula in ea de zi. 

Profesorii (cele mai labagii fiinte) "au intrat in noi" din plin. Nu tu bunaziua , nu tu ce mai faceti...direct SCRIETI ! Daca ar fi avut bice , fac pariu ca le-ar fi folosit sa ne dea cu ele pe spate , sa scriem mai repede..ca sa avem timp sa facem mai multe exerciti...

So..orarul meu de astazi :

1.Mate - am inceput ziua cu mate , deci cu dureri de cap. Profa deja nea pus sa lucram, iar la noi in clasa vedeai fum de la creerele noastre
2.Mate - de parca nu era de ajuns doar o ora. 
3.Romana - sincer , chiar ma durea in pula de ce cacaturi zicea aia acolo despre operele Lirice..da ma rog...aaa Si mi-am adus aminte , imi trebuie un caiet la romana si la bio...
4.Chimie - Doamna Feridia Stoicescu...ca sa nu intru in polemici o sa v-o descriu ca "cea mai nefututa fiinta"
6.Fizica - Aici parca a fost mai bine , noroc cu diriga ca a avut putin chef de caterinca , ca altfel..
7.Fizica - again diriga , stiti, o fi ea de dreaba , dar 2 ore deja imi e de ajuns.

Legat de ceea ce ziceam de dimineata , raluca nu m-a speriat foarte tare cu parul drept. Adica , nu ii sta rau , dar parca mai bine ii sta creatza. 


Va astept si maine seara pe blog , unde voi posta cateva cuvinte despre un coleg al meu..Sa vedem cine va fi norocosul subiect de barfa 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu