Reclama - Edy Speed Trans

joi, 19 februarie 2009

BUT classes

Parca au trecut cam multe posturi in care nu mi-am exprimat obsesia sexuala nu ? .. Eh..si sa ne dam noi batuti asa usor...?? desigur ca nu , noi putem mai mult decat "Despre Femei" sau "Clasificare Femeilor".. So , in aceasta seara superba si furtunoasa.. vom face o mica clasificare a cururilor... Asa ca , voi incepe cu primele (din punctul meu de vedere) 2 caracteristici ale cururilor :

1.Cururi care arata bine in pantaloni:

2.Cururi care nu arata bine in pantaloni:
Ce pot spune eu aici ? .. pai de cele mai multe ori , cururile care nu arata bine in pantaloni , in realitate sunt mai sexy decat celelalte.. desigur , asta nu este o regula de baza ..si spun asta ca viata m-a invatat ca nimic nu este o regula de baza (ce vorba mare...inventata pe loc..)

In continuarea clasificarilor noastre , o sa incercam sa renuntam la jeans , care dupa parerea mea sunt cele mai proaste inventii... dece?..pentru ca intotdeauna blugii denatureaza forma si aspectul "poponetului" unei domnisoare...Sunt niste inventii creeate tocmai pentru a ne induce pe noi in eroare... Asa , revenind la clasificarea noastra : 

1. Cururi de Tanga
2. Cururi de Boxeri
3. Cururi Extrem de bombate

Cururile de Tanga  , sunt cururile de obicei mai prelungi , cu o forma bombata .. Tipulu de cur al femeilor sexoase , tipului de cur pe care eu pot sa il vad perfect intro fusta de stofa..
Cururi de Boxeri , este diferit. Este genul de cur sexy , bombat , dar mai lat decat lung.. Genul de cur care nu este sexy din cauza formei lui per total , si din cauza celor 2 componente ale curului (buca stanga si prietena ei cea mai buna..buca dreapta).
Ehh dragi mosului , am ajuns la cururile extrem de bombate.. in opinia mea , aceste cururi sunt foarte sexy..goale.. Daca in cazurile celor 2 cururi din urma , as putea (oarecum) spune , ca arata mai bine cu chilotul pe ei , decat goale aici se schimba drastic problema.. Dece? .. pai nu pentru ca astea ar fi cele mai sexy tipuri de cururi din lume..dar prin simplul fapt , ca nici una din formele textile de chilot de mai sus le avantajeaza..  Tipurile de cururi , care le vezi perfect cand sunt goale , si intro pozitie standard (stiti despre ce vorbesc)


Am vorbit despre cururile in haine , cururile goale..dar ce clasificare ar fi aia fara clasificarea pe marimi..  Presupun ca toata lumea stie ca cururile pot fi Mici , Mari si Normale.. Nu are rost sa vorbesc despre cururile astea pentru ca aici depinde foarte mult de gusturi.. In schimb  voi incerca sa fac o potrivire intre marimi si clasificare de mai sus ..

1. Cur Normal - Cur Tip Tanga : fara nici o indoiala , un cur de marimi normale este cel mai potrivit... Dar ,  cand acest cur mai are si forma specifica pentru tanga  , deja lucrurile duc spre perfectiune...
2.Cur Mic - Cur Tip Boxer : curul mic se potriveste perfect cu forma specifica boxeri.. dece? pai , e simplu. Curul tip Boxer are intentia de a fi mai lat , iar cururl mic..e cururl mic... Astfel se creeaza o proportie , care o data realizata deschide poarta succesului..
3.Cur Foarte Bombat - Cur Mare : daca curul foarte bombat se vede bine gol , si in pozitia standard , nu ar fi may fun sa fie si destul de mare..pana la urma , tot acolo se ajunge...macar ai si tu pe ce pune mana ... si avand in vedere ca este in poziia standard , nici nu se vor observa micile imperfectiuni ale acestuia

Si cam asta e tot pentru seara asta , si despre cururi

PS : Nu stiu dece pe parcurusl postului am avut intetia sa vorbesc in numele meu la plural.. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu