Reclama - Edy Speed Trans

miercuri, 18 februarie 2009

Copilasi de bani gata

Nu scriu acest post dintr-un motiv anume.. Pur si simplu ..ideea a plecat de la o discutie intre mine si alin , legat de astfel de specimene... Ce sunt copilasii de bani gata ? pai niste pustani ingratii (de seama cu mine) care mai de care cu portofelu mai gros , care nu se sfiesc sa cheltuiasca banii pe locuri exorbitante gen Bamboo , sau sa fie "jucatori de ruleta"..
Nu sunt contra distractie , dar sa fi un cacat cu ochi (ca asta suntem majoritatea ) care te duci seara intrun club de "renume" si spargi bani pentru care alti oameni muncesc o luna de zile...deja mi se pare snobism...(adica daten gatu mati , faci fite cu i banii lu mata si ai lu tactu). Desigur , o sa credeti ca scriu din invidie sau ura..ei bine , nu e asa .. eu unu sunt printre putinii oameni feriti de statutul meu .. In fiecare zi am bani de tigari plus ceva de mancare , in fiecare weekend am bani sa ies in locuri decente ( Corner , Limon , Metropolis , IDM ..etc) ...mia mult nu mi-as mai dori... Facandu-mi un mic calcul , am ajuns la concluzia ca in timpul scolii , mai mult de 200 de mi iti sunt inutili zilnic.. Adica , sa fim serios!?!? .. pachetul de tigari plus un meniu de la mec..sau pachetul de tigari plus ceva de mancare de la scoala ...sau..pentru cei mai gurmanzi..pachetul de tigari plus o masa la o mini-carciuma.. Chiar daca nu am in fiecare zi banii astia (de cele mai multe ori o data la 2 zile ) , nu ma plang pentru ca nu sunt genul de om care as muri daca nu manac...
Dar , inchei mica paranteza despre veniturile mele zilnice...si revin la "oile noastre"... Mai exact , la "oile" care sunt "jucatori de ruleta"... Majoritatea lor incep cu ruleta pentru a vedea ce si cum  , si dupaia incep sa se duca regulat.. mai rau este atitudinea si aroganta lor: deja dupa 2 luni jucat la ruleta banii lu tata , sunt dependent fratee!! nu mai pot sa ma opresc fratee!! ...
Si ca sa mai pun o chestie mareata , o sa ghilimez(citez) ce zicea alin : " coaiee in morti tai , cazinou nu are degeaba limita de 18 ani" .. iar aceasta limita nu este pusa ca banii vostri nu ar fi buni(dragi "jucatori").. limita asta e pusa sa nu ii joci toti banii lu mata si lu tactu , e pusa pentru ca tu esti un dobitoc , foarte usor influentabil...

Ca sa nu fiu ipocrit , o sa recunosc ca am jucat si eu o singura data la ruleta.. Mai exact , nu am jucat eu..doar i-am dat cuiva 100 de mi sa joace pentru mine.. Am jucat la culoare , am pariat pe neagra , am castigat si am plecat acasa.. Unde dracu este sentimentu ala de cazino care te face sa nu mai iesi din el? Unde pula mea e dorinta aia de inavutire? .. nu zic ca nu exista pentru jucatorii adevarati (oameni maturi) , dar pentru un copilas de bani gata , mai mare este placerea sa spui prietenilor ca ai pierdut 6 milioane , decat sa spui ca ai castigat 200 de mi. 

In final , vreau sa mai bat putin moneda pe o chestie foarte ciudata la aceste specimene.. Frate..ma jur!! nu am vazut nici un baietas dinasta , care umbla cu teancurile in portofel (teancuri ori pentru a le pierde la ruleta, ori lipite cu scoci de portofel) sa imparta , sa fie darnic.. si nu ma refer la donatii , ma refer pana la urma la chestii de bun simt.. Adica , vine la tine si iti cere o tigare sau ceva , si tu cand ii ceri..desi are pachetul plin (si bani in portofel sa mai cumpere inca 3 cartuse) iti raspunde asa de senin : Nu mai am ! ... desigur , asta a fost doar un exemplu , ca sa intelegeti la ce ma refer...

So..cam asta e parerea mea de acesti baietasii  

2 comentarii:

  1. baietii care au bani de tigari si care nu se sfiesc sa imparta din pachetu lor cu altii ii saluta pe copii de bani gata si ne bagam pula in ei :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragi puradei de bani gata puteti sa va futeti si mamele pe mine nu ma intereseaza, dar vad ca edy are o problema cu voi! =)))

    RăspundețiȘtergere