Reclama - Edy Speed Trans

miercuri, 4 februarie 2009

No Recoil sau GTA SA Pe NET

De ceva vreme , sa fie cateva luni bune. Idioti , imi tot dau add , cerandu-mi ori No Recoil Pentru Counter-Strike , ori sa ma intrebe cum se joaca GTA San Andreas pe net. 

Dece?!?!?!?!?

Deja am inceput sa prezic , cum vad un nickname dala gen : shuk@@ru_4_you sau bo$$_l@_C$ incep convorbirea prin sintagma : Nu am no recoil. ..

so.. my advice.. daca nu vreti sa fiti futut la cap , nu postati pe nicaieri ca var interesa ceva, pentru ca multi pot crede ca ai acel lucru.  .... asta e ironia sortii , am facut anunturi si posturi ca vand un telefon , nu ma sunat nici drq.. am postat pe undeva acum cativa ani ca as vrea sa stiu si eu ce este acela No Recoil , acum , toata lumea ma asalteaza efectiv , cerandumi no recoil. 


in concluzie , va sfatuiesc sa va faceti singuri rost de no-recoil ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu