Reclama - Edy Speed Trans

joi, 12 februarie 2009

Comunismul din CNME

Today , stateam linistit prin scoala... Raluca spanzurata de gatu meu: radeam , o ciupeam , o gadilam (desi ea nu recunoaste nici o data ca se gadila)...suddenly , incepem sa ne pupam si noi ca 2 tineri amorezati unu de celalt , cand suntem intrerupti intr-un mod grotesc de dirigasa...cine e dirigasa? o doamna(baba) , cu o privire mai serioasa(de baba) , cu o freza de femeie in varsta(..de baba) si cu ochelari(de baba)... Deodata , se aude din gura ei un "ralucaaa , iubita mea dar ce faci?!?!" de parca scumpa mea raluca , o insela pe ea cu mine.. 

... Later , am aflat ca la sedinta , aceasta doamna(baba) s-a luat de raluca spunandu-i ceva de genul "ce sunt aceste saruturi pasionale si lungi , ca doar nu suntem pe titanic..."  ... eh draga doamna(baba) , vreau sa va transmit respectuos "sa imi mancati pula !" .. i'am povestit eu ralucai , si o sa va spun si voua .. acesti profesori care mereu comenteaza ori sunt "labe-trista" , singuri toata viata , ori divortati... Diriga mea , ma vazut de nenumarate ori , si nu mi-a spus nimic...

Si daca tot suntem la comunismul din CNME , imi aloc putin timp si pentru a comenta de uniformele noastre , o combinatie intre Rebelde si Pionierii Patriei.....ca sa fac o scurta prezentare pt cei care nu sunt din liceu meu , uniforma noastra consta in : pantaloni dintr-un material care seamana mai mult a carton decat a textil(daca va aduceti aminte episodul acela din ed edd n eddy ,in care aveau ei haine noi din carton ) ; o cravata rosie (comunisssmm...) care este atat de scurta , incat nu imi ajunge nici macar pana la buric ; un sacou tot din carton pe care nu si l-a cumparat nici drq...

Un comentariu: