Reclama - Edy Speed Trans

vineri, 6 februarie 2009

A Sunny Day

so , scriu in seara asta pentru ca seara trecuta nu mi-a mers netul. Ieri , in data de 5.02.2009 am fost cu gasca de idioti in parc...gasca de idioti pe care ma cuprinde si pe mine , si pe raluca. So , am fost in parc , unde apro si-a adus ca-catelul. O Aratare mica si alba , pe nume PIC ....stiu , suna a odorizant de baie..i-am spus si eu.

Am calarit animalele din cauciuc (care spre mirarea mea nu miscau) , am alergat ca idioti (nu toti dintre noi) , am obosit si am ras. Ce poate fi mai frumos decat o plimbare in parc on a sunny day? (pai..o calatorie cu un iaht personal).

Concluzia/Morala : Animalele de cauciuc nu misca :( .. si Cainele-odorizant al lui apro e funny :D

Un comentariu:

  1. doua plimbari in 2 parcuri in 2 zile insorite si animale de cauciuc care sa miste!

    RăspundețiȘtergere