Reclama - Edy Speed Trans

miercuri, 4 februarie 2009

My New Girl

Raluca , este noua mea prietena. dupa cum stiti (sau nu) este frumoasa...evident e logic..e prietena mea. si nu scriu asta doar ca stiu ca va citi si ea  , si pentru a ma lauda.

Cum a inceput totul... ... ... 

Se facea ca era o frumoasa zi de ..(nu mai stiu) .. si eram la scoala. Faceam caterinca , bla bla , o vad imi sare in ochi. In spatele ei , ii fac un compliment mai badaran : "creatzoo , ce cur bun ai!" .. la care ea mi-a spus un simplu "saru'mana!" .

Deja pusesem ochii pe ea , iar ca un mascul feroce dornic de a o cuceri , am incercat sa ma cunosc mai bine cu ea. Primul pas , a fost cel mai penibil..adica cum face toata lumea (si cine nu recunoaste e un ipocrit mancami-ar pula).. si anume .. un comment pe hi5 in care o intreb daca am id-ul ei . (ring a bell now? ipocritilor ? ). Ea imi da add , incep sa vorbesc cu ea cateva zile pentru a o cunoaste, si constat ca chiar imi place fata.

Peste cateva zile , ii compun o melodie (arhicunoscuta) si am iesit cu ea la un suc. De atunci , sunt mandrul posesor al unei prietene cu paru cretz. (fratee , am dat lovitura)


Morala : Faceti-va prietene blonde , ca sunt foarte tari...

Un comentariu: