Reclama - Edy Speed Trans

vineri, 6 februarie 2009

In onoarea bunului meu prieten...alex

da oameni buni , el este bunul meu prieten alex... nu cred ca imi permite blogul sa scriu tot ce stiu despre el , avand in vedere ca ne stim de foarte mult timp, dar voi incerca sa micsorez , si sa povestesc doar lucrurile importante (daca e vreun lucru important din ce scriu eu ..ma rog..e doar pt el si pt mine).

Suntem prieteni de cand ne stim , sau cel putin de cand ma stiu eu. Nu ne-am certat nici o data , desi am avut multe ocazii. Este o persoana intelegatoare , uneori timida , dar un actor foarte bun , cu multe inclinatii spre arta (deci e poponar). Pe el nu il supara glumele ca cele din paranteza, pentru ca are spiritul umorului (si nasul mare) . Este singurul prieten al meu , cu care ma inteleg cateodata doar din priviri. But let's cut the bullshit , pentru ca deja a inceput sa sune prea romantic. 

Alex , e TARE. cu T mare A mare R mare si E mare. Dece? ... pentru ca are un still aparte. Cand e nervos e funny , cand e serios e funny , cand e trist e funny ...(numai cand incearca si fie funny nu e funny). El e mereu intelegator , si mereu are are aceleasi ganduri ca a le mele. Sincer sa fiu , el mi-a fost o sursa de inspiratie : el m-a invatzat ce e ala Rock , el ma invatzat sa fiu pozitivist , si tot el m-a invatat sa joc mai bine CS. Dar , prietenia noastra este una corecta , asa ca eu l-am invatzat The Secret , si de aici , totul a fost foarte bine.

Adesea , ies pe hol numai cu alex... dece?...pentru ca imi face mare placere sa barfesc cu el. Prin subiectele noastre , mereu intra si "ce mai face gagicata?" . Nu este zi, in care noi  sa nu vorbim de PIZDEE , sau CAT DE MARFA E SA FUTI. 

Incheierea vreau sa o fac onorabila si scurta, nu cum ne salutam noi in fiecare seara(il tin blocat in lift 10 minute). Vreu sa ii multumesc lui alex ca imi este un priten bun, si ca am de cine rade ca are nasul mare (pe langa pepy)

2 comentarii:

  1. corect :)) de mn nai zis nimik

    lasa ca te tin io minte

    :)) :)) :)) GLUMESC

    poate te apuci sa scri aici de mn ceva :))

    RăspundețiȘtergere