Reclama - Edy Speed Trans

duminică, 15 februarie 2009

Clasa 10A , adica clasa mea

In acest Post  voi incerca sa imi caracterizez clasa. Sa incepem cu membrii ei , si apoi voi analiza si critica clasa ca un tot unitar. (ordinea membrilor este pe banci)

1. Dumitrache Andreea - o tanara domnisoara tacuta , timida , pitica si plinutza. e foarte tare cand face dan misto de ea ( andrea zi RRRR... nu vRReau ) pt ca este RR-ita.

2. Ciurtin Florina - fata desteapta/tocilara clasei. nu pot spune ca este doar o tocilara pentru ca as fi ipocrit sa nu recunosc ca o duce capul..care este cheia succesului ei la invatatura?..nu are net.

3. Shelaru Corina - spirit artistic , un prieten bun si uneori putin ipocrita. ..pe scurt , corina este o tampita ochelarista cu tzatze mari 

4. Cucos Cristina - o fiinta spirituala dar putin naiva...oricum , e super tare ..si este fana nr. 1 a blogului meu 

5. Radu Maria - ...no comment ..defapt , doar atat : "tie wwwrrrrooogg nievi tiee wwwrooog"

6. Covalski Mihaela - "moldovianca" clasei...

7. Rusu Florina - ehh , oameni buni am ajuns la florica.. florica este vaca clasei..o aratare imensa , cu un spate mai mare ca al meu , cu o voce de iti culca pula , si cu o "mana de fier" ..

8. Grigore Malina - la mate e cea mai tare , la restu e tocilara... nu prea am ce sa zic despre malina , ea isi vede de ale ei , eu de ale mele , nu prea ne intersectam 

9. Tudor Florina - noi ii spunem porky...pt ca , altceva nu poate fi mai relevant... o cretina , cu spiritul umorului(dar are un umor pe care numai ea il intelege) si cu par pe cur (care mereu i se vede)

10. Ciobanu Irina - mereu cand o vad pe irina ii zic "ci faci fah?" ..nici la ea nu prea am ce comenta , ca ori nu prea ne intersectam noi , ori nu prea se intersecteaza ea cu scoala..

11. Padurariu Camelia - camy e camy , adica din an in paste mai scoate cate o perla memorabila ...ultima parca a fost "shobolan mort in sos de sloboz..."

12. Rosu Alexandra - mitzi , pitzi , pisi ..multe porecle..pitzipoanca clasei..iubitoare de roz , cu o voce firava si blonda...dar....inocenta(ca sa nu zic prostutza) cum e ea , e a noastra.

13. Craciun Bogdan - bogdan e bogdan , un rapidist inrait..dar e de treaba.. ma rog , nu prea stau cu el la taclale decat in baie la o tigare..

14. Teodor Alexandru - Nevi....Roacheru meu preferat ! XoXoXoXoXo .. Muah ..Muah .. Muah ! 

15. Popescu Alexandra - freza ei o ador..si pea ea , ma inteleg bine cu ea ... pt ca e tampita

16. Cismilian Alexandru - kenvy..ce pot sa zic?..te scot la o vorba? ...ma rog , sunt curios cum i-o sta cu paru mare

17. Ion Eugen - Yogy este "sex-symbolul" clasei.. 

18. Sipica Alin - eh , el este grasul meu preferat ! 

19. Cosmulesi Vladut - ...no coment..

20. Gheablau Catalin - cine pula la lasat pe asta sa intre in clasa ma?!?!....asta nu e o gradinitza...dar, are si el un floc (in borcan , primit mostenire)

21. El-Katib Mohamed - arabu' de la noi din clasa...

22. Stancu Gabriela - .. cetatzeanca UE ...

23. Stancu Ana -  ...nu imi pierd vremea cu astfel de specimene

24. Buliman Madalina - same goes for her too ..

25. Novac Roxana - nu prea am ce sa zic nici de bine nici de rau...decat ca iarna are blanitza pe mana ..

26. Serban Ana - fata inocenta a clasei..vede un baiat si fuge....ii recomand sa se mai maturizeze...

27. Manolache Octavian - adica Tavi , am mai scris eu despre el.. blondu meu preferat ! :D

28. Dragomir Daniel - coleg de banca dintra 9-a pana azi..deci e okey , plus ca imi place sa il bat la starcraft...der totusi..vorbeste prea mult de balana..

29. Voicu Eduard - al vostru scump si drag , Edy 


Deci , asta e clasa 10A ... Fiecare membru are defectele dar si avantajele sale..dar cum suntem noi ca clasa? ...pai..foarte dezbinati... Noi nici o data nu chiulim toata clasa , pentru ca avem persoana idioate care nu vor (nu dau nume pentru ca nu are sens..stie toata lumea deja). Clasa noastra este divizata pe Bisericute ...caracterizate astfel : 

1.Tocilari
2.Grupu Vesel
3.Restu de baieti
4.Tocilarele
5.Tocilarele care nu se suporta cu celelalte
6.Fetele normale
7.Fetele barfitoare si nesuferite

Asa ca , dintr-o varietate asa de mare de caractere si personaje  , cum ar putea fi posibil sa cadem de acord anyway ....

3 comentarii: