Reclama - Edy Speed Trans

luni, 16 februarie 2009

Un Omagiu adus lui... Pepy


Deci , sa incepem cu inceputul.. Pepy este varul , un prieten foarte bun.. Il cunosc practic de cand ma stiu , asa ca voi incerca sa descriu totul pe capitole

Capitolul I . Ce nu imi aduc minte
-Pepy a fost un var bun cu mine de cand eram eu mic..desi diferenta intre noi este de 10 ani , chiar ca cand aveam eu 3-4 ani , el se juca pe mine. Nu pot sa spun ca imi aduc aminte , (dar o fac sa sune bine)... imi aduc aminte cand ma duceam in vizita pe la el , si mereu ne jucam. El avea construita o "sanie" in carton , in care ma plimba pe tot holul lui...Il admir ca avea rabdare sa se joace cu mine (eu nu prea o suport pe varamea , si diferenta dintre noi doi e chiar mai mica..6 ani)

Capitolul II . Amintiri foarte vechi
- Dupa ce el deja crescuse , si eu eram inca un copil , nu prea mai aveam "tangente" unul cu celalt..imi aduc aminte (de data asta pe bune) , ca de fiecare data abea asteptam sa vina pe la mine , sa ne jucam Mortal Kombat...daca nu ma insel , am si pe caseta video , cand implinisem eu 7 sau 8 ani , si mi-a adus cadou un lantisor(la care am spus replica : maine ma duc cu el , maine ma duc cu el !!!!! ).. 

Capitolul III. Diferenta de varsta
-Desi deferenta in ani ramane aceiasi , uneori este o diferenta prea mare de mentalitate.. Asta s-a intamplat cam in perioada in care aveam eu intee 10-14 ani. pepy deja se maturizaze , eu eram inca un "copil cu cacatu la cur". cand venea pe la noi , mai mult statea de vorba cu ai mei..era si normal ..

Capitolul IV. Primul Revelion (Era .. pula mea)
-Nu pot pune un singur nume acestui capitol..deoarece o data cu el incep 2 lucruri importante in relatia mea cu pepy... Unu din ele , este primul revelion petrecut la el...primul meu pas catre distractie ...al 2-lea nume (era pula mea) ,este dat faptul , de pe la varsta asta (14 ani - pana in prezent) am inceput sa vorbesc cu pepy deschis despte orice.

Capitolul V . Seara de Dota
-Dupa inca 1 an in care iar a fost un "gap" , am mai fost la un revelion.. Apoi a inceput etapa serilor de dota , in care ma duceam pe la el... 

Capitolul VI. Discutii despre femei + Vineri seara..merg la el
-In acest capitol ma aflu eu acuma , adica in etapa in care deja nu se mai observa prea mult diferenta de varsta..suntem prieteni buni unu cu altu..el ma sfatuieste in orice (fiind mai mare ca mine e normal)  , iar eu sunt dornic sa invat lururi bune de la el...Plus de asta , in fiecare vineri seara (aproape)  , ma duc pe la el..nu cu un motiv anume..doar pentru a mai il vedea , a mai vorbi cu el..si pentru crizele de ras intre orele 2 si 3 noaptea

Dar gata cu elogierea asta continua , pt ca mai dal in pula mea pe pepy , stie si el lucrurile astea....

P.S. 1: Desi e varau meu si ma inteleg super bine cu el , are si el un mare dezavantaj..nasu mare
P.S. 2: Draga pepy , sper ca observi ca in acest post nu am spus decat de 2 ori pula mea(plus asta se fac 3)
P.S. 3: Sper sa iti placa ba nasosule :)) 

2 comentarii:

  1. la 03:04 am avut o criza de ras singur de data asta la primul tau ps pt ca nu ma asteptam .Cine stie poate fitu o sa fie cu 10 ani mai mare ca fimiu so you can return the favor.
    ps: inca nu am terminat de ras.

    RăspundețiȘtergere
  2. da gandestete ce trist ar fi sa avem amandoi fete =))

    RăspundețiȘtergere