Reclama - Edy Speed Trans

marți, 31 martie 2009

Vise Vise Vise

Mai de mult , scrisesem de un vis al lui alex.. Tree sa vi-l amintiti , e ala in care unchisu ii dadea muie lu matusisa.. 
Astazi , la intalnirea de dimineata in care ne bem cafelele amandoi , ne-am destainuit visele.. O sa incep cu visul lui, nu pt ca al meu ar fi mai tare , dar pentru ca pe al meu pot sa il descriu mai bine .. deci :

Visu lu Alex..

se facea ca era pe mess , intra pe hi5-ul lu gagicasa , si vede ca are o poza in tzatzele goale .. si observa ca a primit comment de la razvan..  

Imi cer scuze alex daca nu am reusit sa fiu extrem de expresiv in expunerea visului tau , dar pana mea.. mai mult prefer sa ma concentrez la al meu ..

Deci , visul meu 

Eram la scoala , si profa m-a ascultat din Bacovia.. Evident , am luat 8 .. in pana mea , chiar si in vise iau 8 la romana .. asa , dupaia nu stiu cum vine si ora de mate , unde ies la tabla bla bla ..pana aici , a booooooring vis , de care ma plictisisem si eu .. Dar , in visul meu vine seara , si odata cu asta , si un lucru palpitant.. Ajung acasa cu alexa , mergem la mine in camera (eram singuri) si incepem sa ne sarutam pasional , sa ne dezbracam si ..eventual sa ne-o tragem .. Nici nu am indrodus bine penisul in vaginul ei , si deodata intra Nevi in camera (WTF!?!?!?!) 
Nevi: ce faceti ma aici ? va futeti?
Noi: da , nu vezi ?
Nevi: aa , ok... (si ramane pe loc)
Noi: pai nu pleci sa ne lasi si pe noi ?
Nevi: aa , pai ma bag si eu
Si deodata , nevi isi da pantalonii jos , se duce la posterioru lu alexa si incepe.. Eu raman cu capul , unde ma duc si eu , si imi fac acolo treaba ... BTW , facea o muie penibila , ma durea si nu imi placea... Nevi ca un porc , intr-un scurt timp termina , se imbraca si pleaca ..lasand in urma doar un prezervativ folosit si o replica tipic nevi (ceva gen : hai ca eu v-am lasat ..pa) .. eu cu alexa ramanem nedumeriti ....eu eram ceva de genul: ba dece pula mea vine asta in visul meu sa futa gagica pe care eu visez ca o fut ...si alexa era ceva de genul: dece trebuie sa fiu eu fututa in visele altora?... Ma rog  , trece momentul jenant , ma uit la alexa si incepem o mica convorbire
Eu: ba ce facem ?
Ea: nu stiu :-??
Eu: pai , mai vrei sa neo mai tragem
Ea: pula mea , e visu tau..faci cum vrei
Eu: atunci stai sa imi dau si eu drumu ... 
si mi-am pus un prezervativ , si am inceput sa fut la saraca fata pana cand m-am trezit din somn ..

Deci , constat ca visele sunt niste lucruri extrem de ciudate..dar cate o data fun .. Adica , azi am avut dece sa fac caterinca la scoala..ceea ce e marfa :D 

3 comentarii:

  1. Tristule, daca nu poti in realitate, visezi ca ma futi. =))

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu inteleg de ce il visezi si pe nevy ca vine si-ti fute femeia:))

    RăspundețiȘtergere
  3. mai bine ma visai pe mne ca vin sa iti fut pe alexa:))

    RăspundețiȘtergere