Reclama - Edy Speed Trans

luni, 23 martie 2009

StarCraft ... o prostie de-a mea

nu stiu din ce motiv , dar in ultima vreme am inceput sa joc starcraft intr-un mod foarte ciudat... Intru in juc cu un chef nebun, fac multi SCVi (nush dece pula mea da numai terran imi pica) , pac pun de un suply , pac pun de o rafinarie, pac pun de o baraca , pac pun de un factory , pac mai pun de 3 supply-uri , pac mia pun de un factori.. Intre timp , fac marini , o academie , atashez cacatu ala la factori ca nush cum se numeste .. si fac unitati. De obicei (adica de fiecare data) merg pe cativa mai multi marini , si pe vulturi.. Am upgrade-u de mine la vuluturi , si cu vreo 2 grupe , ma duc la iesirea din baza a lui ... Acolo de obicei , se sfarseste primul lui atac.... totu bine si frumos pana aici..dar de aici incolo mi se rupe firu.. Nu incep sa pierd sau ceva , dar pur si simplu ma plictisesc , si dau Alt+q+q .. pt cei ce nu cunost e un fel de q+tat+enter de la counter... pentru cei ce nu cunosc din counter ..e quit game .. 

So , this is my trauma of the day...in rest , o duc bine ... Totul e OK , Totul e Super , Totul e 'NREGULA ! ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu