Reclama - Edy Speed Trans

miercuri, 4 martie 2009

Limba si Literatura..Romana

orele de romana , de obicei sunt perfecte: poti sa dormi , poti sa mai asculti la gargaritze(casti pe limbaju lu cogan) , sa mai termini un joc pe telefon.. nimeni nu se supara! profa are un still care desi ma scoate din sarite , imi si convine in acelas timp. pentru ea , daca este un elev de nota 8 (cum sunt eu) , poti sa scoti pe gura si cele mai alese si mai corecte si mai pula mea..vorbe..ca tot 8 vei primi.. destul de INCORECT nu ? ..eh bine hai sa privim si partea buna a lucrurilor : spun 3 lulele 3 surcele care am reusit sa le retin in pauza in timp ce eram atent si la nush cine si mai si mancam..si zzzzzbiiingg nota 8...

Insa , ora de astazi de romana a fost foarte placuta... am facut intr-o alta clasa , si am ras copios.. Profa cu stilul ei aparte , dornica de a ne impartasii ultimile stiri din lumea adolescenta a liceului nostru (barfa in pula mea) a inceput sa ne zica de unu si de altu.. Total neinteresant , si lipsit de respect..practic , ea pe toti ne vorbeste pe la spate.. Ma rog , eu nu imi fac probleme in acest domeniu , nu de alta dar pe mine ma barfeste si in fata.. Spre exemplu , azi am avut o freza ciudata (nu pentru ca asa am vrut eu , ci pentru ca asa a vrut paru sa stea) .. era inevitabil sa nu observe scumpa mea profa..dar ea poate mai mult! asa ca , din gura ei au rasarit niste vorbe precum : "Vaaai voicu , dar ce freza ai , zici ca e cuafat!" aa da , si apropo fa proasto , e frizura nu freza ...mai esti si profa de romana..

In cele din urma , ora de romana a iesit de sub control in momentul in care Dan si cu Tavi si-au intrat in roluri... Adica , dan ca un pervers a ridicat mana spunand ca vrea sa comenteze oral ce aveam ca tema , fapt care nu i-a iesit deloc... A scos pe gura cateva perle , precum "eminescu era in fata blocului" , sau "acum o sa comentez a 2a strofa" (dupa ce o comentase deja)... Dar profa la apreciat in cele din urma , pentru ca a fost curajos sa comenteze oral (incredibil , cat curaj tree sa ai sa nu iti faci tema) Oricum , inchei subiectul "dan la ora de romana" felicitandul ( nu pentru ca a avut curaj sa comenteze oral..ci pentru ca e pervers) .....si data viitoare dane , iti promitem ca iti dam un prompter in fata ..

Urmeaza inevitabilul tavi , care a avut astazi un talent superb.. Textul si intonatia sa , nu ma putea duce gandu decat la un elev comunisc care isi citeste compunerea comunista unui profesor comunist... Un fel de : "in ce stil ai scris compunerea tavi ?" El-"pai , in stil comunist"... adica , totul se potriveaaa !!!

Cam atat aici , asteptam mesajele dumnevoastra ..revenim dupa publicitate 

2 comentarii:

  1. Edy intotdeauan sti cum sa descri ceva de genul haosului de azi =))) Dani si Tavi sufletul clasei frate...de mult nam mai avut asa o criza de ras =)))))) Punem mana de la mana si lom pe datorie un prompter pentru Dan =)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot "cuplul ratat" al lui Tavi ruleaza.. =)))))

    RăspundețiȘtergere