Reclama - Edy Speed Trans

joi, 26 martie 2009

Busy Lil' eddie

din pacate , brusc agenda mea s-a cam incarcat drastic.. Am multe lucruri de facut , ceea ce ma face sa imi pun intrebari de genul : o sa pot sa le fac pe toate ?.... m-am inscris in "Ziua BLogurilor Bucuresti" deci am 2 luni la dispozitie sa imi pregatesc niste materiale sa le expun pe stand , trebuie sa scot si revista cretinity... Asta ar fi in sfera blogului .. in alta sfera intra scoala , de care trebuie sa am grija pentru ca e ceva important zic eu ... intr-o alta sfera , total noua pentru mine e muzica.. vreau sa inregistrez piesa cu Ralucaaa , si deja am vorbit cu sipi (grasu) sa fac un fiucharing cu el.. Iar asta nu e tot , pe de alta parte , mai am si distractia pe care nu o pot neglija.. Nu am fost nici o data genul de om care sa renunt la distractie... viata o traim oricum , fie ca avem lucruri de facut fie ca nu ..iar distractia are un rol foarte important...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu