Reclama - Edy Speed Trans

duminică, 15 martie 2009

Relationship Staging

Stage 0 - Tipul de relatie tipica pentru copii mici.. Esti prietenea mea , ne pupam pe obraz (sau nu) si ne jucam unu cu altu .. Eventual o mai dam si in "mama si de-a tata" si de aici se intampla ceva ce "te marcheaza" pana cand te faci mai mare.. Presupun ca toti v-ati jucat acest joc ..stiti despre ce vorbesc

Stage 1 - Ehe..aici mai evolueaza lucrurile .. Deja esti mai mare si incep sa se lege primele idile. Cam de aici putem sa vorbim despre  "Relationship Staging".. dasta am puso pe prima ca fiind 0. Acum , incepi sa placi o fata , te vezi cu ea..si dece nu incepi sa te pupi. desigur , fata ramane oarecum o necunoscuta pt tine. Nu vorbesti cu ea  , si nici nu prea ti legatura..

Stage 2 - Aici lucrurile sunt mai incurcate... Incadrez aici , prima indragostire. Care de  cele mai mult ori , se intampla cand ( ca barbat) incepte iti tasneasca in sange putin testosteron , si prin alta parte "putini copii" .. Iubesti pana peste cap , dar totusi nu e un sentiment frumos ..e un sentiment de nesiguranta , tocmai pentru ca este prima data cand il  experimentezi

Stage 3 - Dupa prima experinta de dragoste , deja vorbim altfel. Cred ca am mancat cacat mai sus , cand am zis ca incepe la stage 1 ..defapt cam de pe acuma am putea vorbi de o relatie. Incep sentimentele alea mai , mai omenesti si mai stabile. Incepe o legatura cu partenera ...

Stage 4 - Relatia de la stage 3 , numai ca mai intervine si sexul.. Care leaga mult relatia..

Stage 5 - Nu mai am ce sa scriu la mari schimbari , pt ca de aici totul evolueaza.. Asa ca la stage 5 , as putea sa adauc prezentare catre familie.. Nu ma refer doar la : "mami , tati...ea e lenutza..pretena mea" .. ci la momente care le petreci cu prietena si cu familia 

Stage 6 - Faza in care se muta la tine , sau te muti la ea.. (ce trista e partea a 2a..)

Stage 7 - Casnicie presupun ... 


Si cand ai ajuns la stage 7 , e ca si cum ai "termina" acest joc... pacat ca in loc de "congraciuleishans" primesti de la viata doar un "game over" ....  

2 comentarii: