Reclama - Edy Speed Trans

duminică, 29 martie 2009

my first love.. peugeot

Nu stiu cum de nu am mai mentionat nimic despre masina asta.. imi e rusine sa spun , dar am si uitat ca exista.. nu ma refer la brand in general..ma refer la masina aia pe care o iubesc intr-un stil ciudat.. O iubesc , pentru ca a avut tata , si usor usor nu stiu dece , am inceput sa o plac foarte mult.. Pentru necunoscatori , este banalul peugeot 405.. sunt chiar idiot , masina asta n-are nimic de a face cu banalul.. Designed by pinifarina la vremea ei masina chiar a facut ceva ravagii. A fost declarata best selling car (nu mai stiu anul ) , and later au aparut si 2 variante sport ... Din pacate , aceste 2 variante nu au avut modificari de caroserie , ci doar mici modificari in spate (mai precis linia port-bagajului) si interiorul complet diferit.
 Aceste 2 variante sunt Mi16 si T16... Mi16 a avut si ea la randu ei 2 variante .. motor de 1.9L si de 2.0L ..diferenta a aparut raportat la anul de fabricate , caci cel de 1.9L a aparut intre anii '88-'92 iar , cel de 2.0L intre '92-'94 ... ca putere , cel de 1.9L avea 160bhp iar celalt 155 bhp.. (asta nu stiu dece). Bonus , in 1994 , a mai aparut o varianta de Mi16 , numite "Mi16 Le Mans" .. un leutz de 2l , 16-Valve (la fel ca si cel normal ) numai ca era rosu , si avea jante din aliaj speciale ... Acest "Le Mans" edition , a fost fabricat decat in 1000 de exemplare..
Si acum , sa trecem la categoria grea.. adica Peugeot 405 T16 .. T16 , din punct de mecanic este aproape aceiasi masina cu Mi16..ma rog , un miic detaliu minor ..are turbina !!!! a da , si era sa uit e 4 weel drive.. Deci , o masina din 92 (adica de seama cu mine) , cu motor de 2L , 16 valve , 200 cai putere , integrala , turbo ...

Deci , asta e masina care mie personal mi-ar place ( sau placea ca nush cum se zice ) : batrana , frumoasa , dar si cat de cat rapida.. Peugeot 405 T16 ... Din pacate , nu prea se mai gaseste , pentru ca este destul de batrana si pe langa asta , s-au fabricat numai 1046 de exemplare , dintre care 10 sunt si acum in custodia politiei franceze....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu