Reclama - Edy Speed Trans

marți, 24 martie 2009

Can't Wait..

Abea astept sa vina ziua de vineri .. Pe langa faptul ca vine weekendu si ca sambata seara o sa ma duc pe la pepy..vineri mai e un eveniment.. Ziua lu georgiana ...si apropo de asta , vreau sa spun ca imi este rusine ca nu am scris inca pe blog despre georgiana.. Georgiana a fost muza mea in clasa a 9a .....si cand zic muza nu ma refer ca vroiam sa fiu cu ea sau ceva..nu...sau ma rog..am si vrut..dar ma rog... acuma suntem veery good amici , numai ca ne vedem rar...so.... Oricum , anul trecut am fost la ziua ei si a fost super tare : am dansa , am fumat (defapt , de la ziua ei incoace sunt fumator) , si am baut (in limita bunului simt..adica ..pana sa imi vina sa vomit) ... Ma uimeste placut faptul ca si anul acesta sunt invitat la ziua ei , avand in vedere ca nu prea neam mai vazut .. So , biig party numit majorat , here i come.. Am inteles ca vine si varamea , so..cu atat mai bine ... Are cine sa aibe grija de mine...

Asa ca , saptamana asta o sa fie de cacat , pentru ca abea astept sa vina weekendu..si apropo de asta , azi am chimie ..norocu meu ca e prima ora si scap repede... in rest e cill...si daca ma gandesc mai bine , nu o sa fie o saptamana de cacat..pentru ca o am pe raluca cu mine..cu raluca si cea mai de cacat zi din viata mea devine cea mai funny.. nu stiu dece..poate ca ma alimenteaza cu chacra pozitiva , poate ca ii fur eu energia pozitiva.. sau ma rog , varianta cea mai realista ar fi ca ma simt foarte bine in prezenta ei.... Raluca , hai date-n pizda mati , ca te iubesc ! ... imi pare rau ca nu poate sa vina si ea la ziua lu georgiana ..nu de alta , dar mas fi simtit si mai bine cu ea , si nici n-as avea un pitic pe creer in legatura cu ce o sa fac eu acolo... vreau sa zic , ca ar fi vazut si ea ce fac acolo si probabil nu si-ar face nush ce griji ... dar ma ROG , nici nu poate sa fie perfect ..nu? ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu