Reclama - Edy Speed Trans

sâmbătă, 21 martie 2009

Vineri-Sambata ! :D

Avand in vedere ca o zi noua incepe la 12:00 noaptea, o sa incep prin a spune ce ziua de vineri "m-a prins" vorbind cu raluca la telefon... Am vorbit noi ce am vorbit, pana s-a facut ora 2. La 2 , i-am promis ralucai ca o sa ma bag in pat, dar nu am putut sa ma tin de promisiune. Am mai dat si eu 2-3 clickuri pe google , care defapt s-au transformat in 2-3 ore de dat click-uri pe google (si ma jur ca nu merge netu prost incat sa mearga cu 1 click pe ora)...
Dimineata, m-a trezit tot raluca, pe la ora 8 si 3 minute... Am rugato pe mama sa imi faca o cafea , aceasta mi-a facuto si mi-a lasato pe masa ... Dupa ce a plecat mama , am incercat usor usor sa ma trezesc si eu.. intr-un exces de somn , am realizat ca ar cam fi cazu sa plec.. Dar ce sa fac cu cafeaua?!? .. era atat de calda si de buna incat nu m-am indurat de ea.. Asa ca mi-am luat cana cu cafea cu mine .. Pe la statia Brave Mike(Mihai Bravu) mi-am termiant cafeaua ..si am stat linistit in masina mea (autobuzul 104) pana am ajuns la final destination ...adica Union's Square .. (piata unirii). Acolo mam intalnit cu raluca , miam mai luat o cafea care mi-am transferato in cana mea cu Iacobs ..(defapt aia e cana lu tata)..si mam dus la canguru..unde zic eu ca am facut ceva ...later , wend home cu raluca , am vazut un film , am duso inapoi la unirii. 
Seara , am fost pe la razvan unde au fost multe rasate si crize de ras....si inevitabilele glume proaste. cum ar fi : irina logout , nicolae gutza regele shaman , cum se pune sarea ? and so on. Am cautat poze cu femei pe google (femei cum ar fi sanda ladosi) si din pacate am realizat ca ea nu a pozat in playboy.... Pe la 6 si ceva , mam dus acasa..nici nu mai stiu cum am reusit sa imi fac patu...cert este ca am adormit la mine in pat (ceea ce e de bine)
Sambata ... ma trezit raluca pe la ora 1.. la  3 am fost la mc sa mancam ceva.. aa .. btw , am mancat Chicker Roll de la mec..un mare cacat .. ma rog , e bine ca tine de foame.. Dupa ce am mancat , neam mai plimbat si am ras. Doresc sa mentionez ca azi raluca a avut ochelarii la ochi si parul prins in coada (ceea ce ei nu ii place , dar mie mi se pare extrem de sexy) .. 
Am ajuns inapoi acasa pe la 5 , unde am tras in pui de somn pana la ora 7.... la 7 , evident m-a trezit raluca .. am iesit pe hol cu alex , am mai pus niste poze pe hi5..si acuma...cred ca o sa ma apuc de un joc ..

And that was my days of weekend ..ma rog, sa vedem ce ma asteapta si maine .. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu