Reclama - Edy Speed Trans

joi, 26 martie 2009

The Secret

Incep acest post , pentru a incerca sa va spun tuturor care este marele secret al acestei lumi.. Daca ar fi fost dupa mine , nu s-ar fi numit acest lucru un secret , dar dat fiind faptul ca inainte doar niste oameni importanti si special il stiau , ma gandesc ca de aici vine si numele..

O sa incerc sa cut the bull-crap cu introduceri si toate alea... mai bine sa trec direct la subiect.. Deci , lumea astea functioneaza pe un principiu foarte simplu . si anume pe legile atractiei.. planeta ne atrage pe noi , soarele atrage planeta , planeta atrage luna.. Destul de simplu pana acuma ... Eh , ganditi-va ca si mintea voastra atrage lucruri..dar nu intr-un mod propriu (adica nu ca in desenele animate) , si printr-o metoda mult mai complexa.. Mintea umana , cand se gandeste la ceva anuma , emana niste vibratii , vibratiile astea ajung la univers ..la dumnezeu... Asa ca , daca vrei ceva sa obtii sau sa ai , tot ce trebuie sa faci este sa te gandesti ca il vrei mult , sau ca il ai ... Dar sentimentul tau , trebuie sa fie ceva mai intens , mai entuziast.. Va spun din experienta proprie , ca am incercat acest concept acum 3 ani..si de atunci , nu pot sa spun ca mi s-a schimbat viata drastic , dar pot sa spun ca am o viata mult mai fericita , fara multe griji.. Viata mea , e exact asa cum vreau eu sa fie ..

Pentru persoane care vor sa afle mai multe , click AICI! e un link catre un filmulet pe youtube

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu