Reclama - Edy Speed Trans

marți, 24 martie 2009

Pepy a castigat...nu stiu ce...


Nu stiu ce a castigat pepy..nu a vrut sa imi zica..cert e ca a castigat...vorba lu pinky , normal ca castiga doar e pepy , si tu daca ai fi fost pepy ai fi castigat.. Aseara cand l-am sunat , m-am asigurat ca nu a castigat doar la loz in plic ... pentru ca o cupa nu incape intr-un loz in plic... Asa ca ce stiu e ca a castigat o cupa , in ungaria.. nu stiu cum sunt lozurile in plic acolo , dar cred ca sunt ca la noi ..si ca nu incape intrun loz in plic o cupa... Si daca tot veni vorba de cupa , in mintea mea se mai clarifica ... are legatura cu speedsteru ....si familia de cuvinte a speedsterului este : cursa , ilie , caraj , stat pe bara un an , rapid , albastru , mic , magheru , liniutza ...si ultimele 2 cele mai importante CUPA si VICTORIE..
Deci hai sa rezolvam acest puzzle de cuvinte : Cupa adica speedster , ungaria adica tara , speedster adica cursa , cursa adica viteza , viteza adica speedster  , speedster adica cursa , cursa adica viteza , viteza adica speedster.... Ba sa-mi bag pula ! nu pot sa il rezolv , din nush ce motiv , aici se face o bucla.. Sper sa ma clarifice pepy ! ..

Oricum , pepy te felicit , te pup , si bucurate de fiecare victorie , pentru ca mai ai maxim 5 ani si o sa iei numai locu 2 ... :D (5 ani ca sa am si eu experienta ) 

Later edit : uitati si un filmulet 



Un comentariu:

  1. Salut. Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam, insa deocamdata este o buna modalitate de transmitere a unei informatii. Apelam la oameni inteligenti din blogosfera si care pot in acelasi timp sa fie promotori ai acestui fenomen in Bucuresti. INSCRIE-TE LA ZIUA BLOGGERILOR BUCURESTENI ( PE ZBB-2009.RO AI FORMULARUL DE INSCRIERE ) si vino alaturi de noi la festival impreuna cu cat mai multi prieteni. Da acest mesaj mai departe in blogosfera.Vor fi premii, petreceri, multa distractie si nu in ultimul rand o mare gasca de bloggeri cu care poti lega prietenii. Fiecare blogger inscris va primi cadou, saptamanal o invitatie de doua persoane la Eurocinema. Si nu in ultimul rand poti avea in cadrul ZBB propirul tau eveniment..daca te uiti pe site o sa vezi cam ce vor sa faca cei care o parte din bloggeri, insa nu este obligatoriu, ci optional.
    Multumim.

    RăspundețiȘtergere