Reclama - Edy Speed Trans

joi, 27 august 2009

True Best Friends

M-am hotarat , sa fac un mic post (ma rog..o sa fie mediu la capitolul lungime) despre prietenii mei adevarati din viata asta ! Nu sunt asezati intr-o anumita ordine , pt ca eu nu ierarhizez starile emotionale!

1. Alex - Evident , nu avea cum sa nu fie ! Alex este singurul meu prieten , in care am incredere deplina orice iasi spune , orice iasi face. Este singurul prieten , caruia i-as da cheile de la casa daca ar avea nevoie , pentru ca stiu ce fel de om este : unul foarte cinstit. Si lasat lucrurile emotionale deoparte , cu alex ma distrez cel mai mult ! !

2. Pepy - Ati putea spune ca trisez putin , pt ca pepy este varul meu. Dar eu va contrazic , si sa spun ca relatia mea cu pepy , nu este numai una de la var-to-var. Pepy este prietenul meu cel mai bun , din multe motive : mereu stie sa-mi dea un sfat bun , este corect si ma distrez cu el . Desi intre noi sunt 10 ani , eu am impresia ca pe zi ce trece , conexiunea noasta are mai mult semnal (ca la wifi)

3. Stefan - Desi nu prea mai "tinem" noi legatura , stefan ramane stefan ! Si daca am vreodata nevoie de ceva , sau nevoie sa am cui sa ma plang , sau sa am nevoie sa am cu cine sa rad..stefan is the right kind of guy

4. Razvan - razvan e razvan ..chiar daca majoritatea timpului ma cert cu el , nu prea vad cum as mai fi eu un edy , daca nar mai fi un razvan langa mine

5. Adi - surprinzator , si ady imi este un prieten foarte bun , desi nu prea avem nimic in comun..insa am compilarit impreuna , si ramane acolo intiparit as a friends ! plus ca ady la cum e ady , orice as avea nevoie , face pe drq in patru si aduce

2 comentarii: