Reclama - Edy Speed Trans

vineri, 28 august 2009

O fi rau sa fi prost?

Stateam , ma gandeam si imi puneam intrebarea asta... ba nene , o fi rau sa fi prost. Concluzia la care am ajuns , e foarte simpla : NU ! Deci , prostii sunt mai fericiti ... nu tu probleme existentiale , nu tu probleme despre societate , nu tu probleme conjugale , nu tu probleme de mentalitate , nu tu probleme sexuale , nu tu brainstorming... Nu tu probleme ! ! ! Ei sunt prosti , dar nu isi incarca creerul cu tot felu de lucruri.

Spre exemplu eu , asta am invatat cum funtioneaza turbina ... Pana mea , daca eram prost nu ma chinuiam sa inteleg anumite chestii , care momentan nu ma ajuta la nimic... Daca eram prost , dadeam un telefon de genul : "coae , ce turbina merge pe masina x" aflam , si bagam mana si in cacat pentru ideea care am auzito. Si eram mai fericit..asa , mam chinuit sa invat o chestie , ca sa imi dau seama "ce turbina merge pe masina x" ...si acea masina x , nici nu o am !

Dar din pacate , cine nu poate sa fie prost nu poate ! Mi-as dori sa fiu prost , si sa nu mai imi pun atatea probleme !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu