Reclama - Edy Speed Trans

duminică, 30 august 2009

Last Days !

Iarasi am chef sa fac un post de povestire.. so : Se facea ca am ajuns la pepy , si am ras , glumit.
Se facea ca prima seara (vineri) am iesit la o plimbarica , si la o semintza la bloc la ciucy.
Se facea ca am ajuns la el , si neam bagat la somn.
Se facea ca mam trezit de dimineata.
Se facea ca am vb cu raluca la tel , care ma implut de nervi.
Se facea ca am fost cu raluca , pepy ,emy , george , pinky , mihaela, ciucy la Terasa la MaXX.
Se facea ca raluca nu mai ma enerva.
Se facea ca se stabileste sa mergem la film.
Se facea ca vine si raluca la film.
Se facea ca plecam fiecare la treaba lui (respectiv eu cu raluca la pepy).
Se facea ca am ajuns acolo si emy s-a bagat la somn.
Se facea ca si pepy s-a bagat la somn.
Se facea ca eu si cu raluca ne giugiuleam putin.
Se facea ca emy sa trezit din somn.
Se facea ca emy a vb cu raluca chestii femeiesti.
Se facea ca sa trezit si pepy.
Se facea ca am mai stat putin si am plecat la film.
Se facea ca am mers cu ratb-ul [doar eu si rambo(mihai)].
Se facea ca am ajuns acolo toti : eu,raluca,pinky,mihaela,pepy,emy,ciucy,andreea,rambo.
Se facea ca am intrat la fil : Inglorious Bastards.
Se facea ca am aflat ca e facut de Tarantino.
Se facea ca in timpul filmului am aflat ca Pulp Fiction (my fav movie) e tot de Tarantino.

Si bomba serii oameni buni !!!!!!






(spatiu asta gol e pt suspans)



PINKY NU A COMENTAT NIMIC DE FILM !

Oricum , filmu a fost atat de super , incat nu prea ai ce sa comentezi la el... Hai sa va arat traileru!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu