Reclama - Edy Speed Trans

sâmbătă, 22 august 2009

A nice , long day !

Nu am mai scris de mult pe bloc , lucruri care le-am facut..insa astazi o sa-mi povestesc ziua de ieri , pt ca a fost una foarte fun , lunga si placuta !

Deci , incepem cu inceputu..dimineata nu a fost prea placuta , fiindca ma trezit alex.. M-a sunat sa mergem la un interview kind off...Dupa vreo 7 missed call-uri pe care le-am primit de la el , am reusit sa raspund la telefon. Repede , am fugit catre unirii (fiind la pepy) si am ajuns cu 30 de minute mai tarziu decat trebuia... By the way , nu am fost deloc la baie.
Ajung la unirii , ma intalnesc cu haita de oameni doritori de munca , si mergem la Cafeneaua Politica...care este defapt un birou langa o sala de forta ..intr-o cladire "crapy" cu cateva canapele...Big shit , acolo a inceput sa abere un politician cunoscut (dar nu si de mine) si nu reuseam sa aflu cati bani ne dau pan la urma !! By the way..acolo m-am pisat.
Plec cu alex de acolo , fiecare la treaba lui ...el la el acasa , eu catre pepy (alias Terasa Max) ....ps. inca nu am aflat cati bani imi dau.
La terasa , se procura putini nervi cu mancarea , intr-un final mancam si vine si rambo. Rambo vine si noi plecam (insa cu tot cu el)... mergem in plaza sa luam belete de film ( JI Joe...mie mi-a placut ... evident lu pinky nu ) . Cumparam belete , si ne aruncam in canapele de la Starbucks Cafe..unde pierdem vremea circa 4 ore ... meanwhile , mai vine lumea si ne ducem la film (again mie mi-a placut...lu pinky nu). Dupa film mergem in victoriei la "Intalnirea de Tuning" si finaly , sa spele pepy masina... dupa ce a spalat pepy masina , am ajuns la el..si in 3 secunde deja visam !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu