Reclama - Edy Speed Trans

miercuri, 5 august 2009

Inapoi de la Mare !

Am fost. Am fost plecat. Am fost plecat la mare. Am fost plecat la mare cu Pepy. Am fost plecat la mare cu Pepy si Emy. Am fost plecat la mare cu Pepy si Emy si George. Am fost plecat la mare cu Pepy si Emy si George si Gaby. Am fost plecat la mare cu Pepy si Emy si George si Gaby dar au mai venit. Am fost plecat .... [hai ba ca nu mai am rabdare , jessuussssss(sau michael , ca pare a fi mai iubit ca bunul nostru iisus fictiv)]

Deci , Am plecat initial la mare cu Trenu ! ( evident , toata lumea se a stepta sa spun ca am plecat cu Pepy , Emy , George si Gaby). Am ajuns in Neptun ( unde am stat actualy ) si ne-am Gazat la Hotel. Un hotel destul de dragut... adica , nu era extreeem de high-quality , insa nu era jegos. ceea ce ma intereseaza pe mine.. I mea , i need o camera sa ma spal , sa ma cac , sa ma pish , si sa dorm. (asta cand sunt la mare , evident). Pe parcursul sejurului , am stat in camera cu pepy si emy (stiti voi , e mai low-budget). Au mai venit friends pe la noi in vizita in statiune (prieteni care erau si ei la mare , dar prin alte statiuni) si a fost o caterinca maxima. George a fost senzatia concediul asta , ca ne-am cam luat toti de el :D Dar eu i-am mai spus , si nu tree sa se supere ca stie ca il iubim .
In rest , nu mai am ce detalii de debitez aici. In fiecare zi viata de caine pana pe la ora 6 , dupaia in camera dush , iesit la plimbare , asezat la o terasa , mancat , baut , plecat acasa semi-beat sau beat pula. Jucat poker (aproape in fiecare noapte) , culcat si luat de la capat.

Best part of the trip , intalnirea mea in constanta cu Raluca mea :X:X:X . A fost foarte misto ca am apucat sa ii ofer cadoul de ziua ei (care apropo e azi asa ca LAA MULTI ANI IUBITA !) si sa stau cu ea la o cafea (defapt 2 cola , un cordon-blew , o portie de cartofi si 2 chifle) la o terasa de pe langa gara din constanta. Si ganditi-va cat de bine suna: "aa ..am mancat cu prietena mea in constanta " Nu suna ca si cum as avea masina ?!?!? care apropo..abea astept , futemas in el de carnet ! !

Love you ! bie bie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu