Reclama - Edy Speed Trans

sâmbătă, 8 august 2009

Officialy Injured !

Astazi , m-a mancat pe mine in zona prin care dai excretiile afara sa ies la baschet. Am jucat cu astia (nu stau acuma sa-i enumar) , totul bine si frumos , meciuri tensionate , distractie cand la un moment dat.. snap ! Snap a facut picioru meu! Intr-o incercare mai tumultoasa sa recuperez mingea , cand am vrut sa pasesc din saritura am pus talpa pe pamant , dar restul piciorului s-a dus in partea exterioara. Piciorul meu a facut trosc , iar vocea mea involuntar sa rasune !

Cu toate astea , a fost fun ziua de azi..desi cred ca o sa fiu schiop urmatoarele minim 2 saptamani :D

Un comentariu:

  1. BOLOVANNNNNNNNNNN FRATE!!!!!!!!!!!
    Fa-ti un acordaj intre volumul tau(tone, kg ma rog) si miscarile "balet cu ursul" pe care vrei sa le faci

    RăspundețiȘtergere