Reclama - Edy Speed Trans

luni, 27 aprilie 2009

Voicu Eduard - AutoBiografie

hai sa o fac si pasta .. cu toate ca cu totii ma cunoasteti ...

Deci M-am dascut intr-un oras pe lume
Fara intamplari fara actiune
(bitza)

aa da , si apropo de bitza ca sa fac o scurta paranteza , are o melodie in care inceputu pot sa jur ca se refera la apa calda de la bloc.. suna cam asa:

"calda sau rece
vine sau trece
nu intelegi mereu ce se petrece"

spuneti voi ca nu e asa..da am rog ..gata cu paranteza , incep biografie

M-am nascut pe fericita data de 25.02.1992 , sunt in zodia pesti si m-am nascut PREMATUR ! (da stiu .. sunt catamai porcu) . cochetez cu blogu de ceva vreme .. inaite cochetam cu hi5-ul (trissst) si cu prieteni.ro (looong time agoo). Am net din clasa a 6a (deci am trecut prin toate) .. (adica si prin toate ma refer la statusuri de cocalar , statusuri cu ce melodie ascult , statusuri cu versuri de manele si avatare cu bling-blinguri , sau cu telefonu la ureche).. Asa ca , fie ca esti cocalar , fie ca esti roacher , fie ca esti minimalist .. show some respect ! pt ca o data de mult , eram toti la fel (niste putzalai care se injurau pe mess si se dadeau de 20 de ani).. Am si scris cu chesti gen "B0££" sau "jti" sau "shukr" .. Din fericire , nu ama vut nici o data un ID care sa contina lucruri dastea..
Venind vorba de ID , eu am avut multe id-uri .. dar toate pe acelas still .. cam astea au fost : edy_rapp , edy_ssj , edy_tuning77 , edy_peugeot405 , edy_kaine , edy_voicu , edy_wanted si ..acuma eternul edy_kenny .. De care nu pot sa zic ca sunt mandru , dar sunt ok cu el .. aa da , si pe langa asta mai aveam 2 iduri : ananas_banan_nan (o colega de-a mea si ma dadeam la colegii mei cu idu asta) si cretinity (pt buisniss !!)
Mergand mai departe hai sa precizez ca si apparence-ul meu a avut o schimbare mare : de la copil normal , la copil cu tzepi .. de la copil cu tzepi la copil cu tzepi si shuvitze, dela copil cu tzepi si shuvitze la cocalar cu coama si shuvitze , de la cocalar cu coama si shuvitze la baiat cu tzepi si shuvitze, de la baiat cu tzepi si shuvitze la baiat rau si chel , de la baiat rau si chel la o freza ciudata rau.. si de la freza ciudata raau la pletutza mea mica si frumoasa .. aa da , si sa stiti ca nu unt ipocrit , inca mai folosesc "tz" ca e un sunet care chiar simt nevoia sa il zic...

Hai sa las vorbaria .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu