Reclama - Edy Speed Trans

duminică, 26 aprilie 2009

Chi-Ball .. sau PSI-Ball

conceptul de chi-ball , psi-ball e unul foarte simplu..dar foarte enigmatic. No sa incep sa va zic aici cum "faceti" o chestie dasta..pentru ca aveti google in pula mea.. hai sa va dau un hint "learn psi ball" si deja aveti n-shpe mii de siteuri cu metode de a face asa ceva..

ce e chi-ballu ? pai o compactare de energie care are diferite folosiri. Se face intre maini (asemanator cu rasengan din naruto) si poate fi programat sa faca "orice" ..

pentru sceptici , e doar o gogoritza.. iar pentru sceptici care au incercat e doar o iluzie optica si tactila .. pentru ca da , chiar ai sentimentul ca ti ceva cald in mana .. Putine sunt cele care se vad (psi-ballurile) , dar nu va pot spune clar ca sunt reale.. pana la urma , si eu am vazut aseara cand "faceam" o chestie dasta , niste chestii gen particule de praf care se misca haotic.. plus un cerc facut din blurr (cum ar veni) .. dar nu stiu daca is it real sau nu ..

cred ca v-ati dat seama ca nu fac parte din cei sceptici .. nu.. eu am tendinta de a crede.. Si va dau 2 reasons .. Nu o sa icnerc sa fac linking-ul dintre ele , pentru ca e destul de simplu :

1. E=mc2 .. adica Energia este egala cu masa ori viteza luminii in vid la patrat .. di fin teoriile lui einstein .. masa este defapt energie ..

2. Mintea umana foloseste doar foarte putin din creer (nu mai stiu sa zic procentul) adica , sunt sanse sa se dezvolte puteri medium ..

Si alta chestie interesanta , tot psychic ar fi telekinesis ....ideea asta nu prea ma atrage , insea este un domeniu mai "usor de intrat in el" fiind mai multe dovezi clare ca exista. Si da , dovezi clare.. Nu sunt atat de paranoi/sceptic sa zic ca atunci cand iti vin scientistii in casa sa faci fake-uri..sau ca scientistii aia sunt defapt platiti sa se prefaca .. Refuz sa cred asta...pentru ca era vorba de un documentar pt discoverey ...

So , deci , pai .. asta e ce am avut de zis despre asta.. mai vin cu informatii daca mai imi iese ceva in cale ..sau daca reusesc sa fac ceva calumea (un psi-ball)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu