Reclama - Edy Speed Trans

sâmbătă, 4 aprilie 2009

Edy Loganistu'

Astazi a fost o zi foarte fericita pentru mine. Mi-am re-intarit relatia fiu-tata , si am invatat sa plec de pe loc elegant .. hai dama in pula meaa ca sunt tare .. Deci , am fost cu tata la curte sa reparam loganul.. Nu prea stiu eu mecanica , da am retinut si eu ca i-a schimbat capul de bara de pe fata.. Un cacat de metal , cu o chestie rotunda in cap , care se leaga la roata , si care daca e stricat merge volanu greu si are joc.. Sau nu se numea asa .. dao in pula mea de piesa , important e ca stiu ce face.. aa da , si stiu si cat face.. 2milioane jumate pt un cacat de teava mai "speciala" .. Ma rog , asta a fost partea boring a zilei.. Partea misto vine atunci cand, cel 3 crai de la rasarit am fost pe camp (adica eu , tata si loganul)..
Loganul saracu , la inceput nu prea vroia sa se lase pe mainile mele... Stia el ca sunt un foarte incepator , si ca o sa il plictisesc sau fut. Dar dupa cateva rugaciuni , si exercitiu a vrut sa plece decent dupa loc si cu mine.. Ma rog , aici m-a ajutat tata , adica mi-a explicat cum sa fac sa ii placa , si l-a "gadilat" el putin.. Cand am crezut si eu ca m-am imprietenit cu el si am facut cateva zeci de plecari dupa loc , vine tata cu o idee mai mareata... Adica parcari.. si iesiri din intersectie.. Imaginati-va ca acest lucru l-am realizat pe camp , cu multe hartoape.. ..a da si cu viteza mica.. La masina asta , cu cat e viteza mai mica , cu atat volanul se invarte mai greu.. cu alte cuvinte , nu are servo....
Dar , dece sa fiu ipocrit.. Iubesc loganu , nu ca ar fi cine stie ce bestie fioroasa.. ca nici nu imi trebuie asa ceva (deocamdata), dar pentru ca va fi prima mea masina .. Si e prima cu care o sa invat sa merg.. cu alte cuvinte , loganul este cel care ma "dezvirgineaza" in ale shofatului...daca avea si ea servo si aer , probabil ca as fi iubito mult mai mult.. Da e mai bine asa , sa nu fie nici raluca suparata ..
Si cam asta a fost prima mea lectie de condus.. defapt , am mai condus ..dar nu la modul asta de serios.. vara trecuta ma plimbam cu mama prin faur , si cand eram mai mic incercam sa plec de pe loc.. Acuma , tot ceea ce sper , cred si vreau este sa imi deprind un reflex din a pleca dupa loc.. ca sa pot sa fac bine la next step of driving ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu