Reclama - Edy Speed Trans

vineri, 24 aprilie 2009

Vineri .. Deci .. Aberatii

asa..deci azi e vineri ..siua oficiala pentru aberatii.. mai intai , ma duc sa fac dush ..dupaia sa-mi fac cafeaua si dupaia cu cea mai mare placere mai stam de vorba .. pana atunci , mainile la vedere si asteptati cuminti!

asa , deci ritualul meu zilnic ( dush , cafea , caca , imbracat , etc.. ) astazi a durat vreo 2 ore.. ADORRR vinerea ! :D mai ales vinerea cand intru la 3:30.. Mai ales Vinerea de azi , cand am un sentiment placut ca iar vin 2 zile in care nu sunt dependent de scoala ...

Si daca tot am zis ca aberez , hai sa va povestesc si voua ce vreau sa ma apuc sa fac.. Defapt ce mam apucat.. M-am apucat sa meditez .. si nu ! nici la modu de a da meditatii unui copil , si nici sa ma apuc de meditatatii.. nu nu , meditez !.. am gasit pe net niste modalitati placute , care chiar dau rezultate.. adica nu ca as incepe sa levitez , dar ma simt mai impacat cu mine , si mai energit.. defapt sentimentul dominant este de .. liniste.. sunt linistit.. sufleteste , ca tot am ramas un cretin :D

Asa ca mi-am inceput ziua cu putina meditatie ( 10 minute ) in compania unor melodii de intarire a chacrei.. care defapt , sunt niste compilatii de sunete din natura..foarte placute si confortabil.. Am descoperit ca e mult mai simplu cu melodii de acest gen , pentru ca parca te cuprind total si nu mai ai probleme in a-ti tine mintea limpede.. ceea ce nu e chiar asa usor ! sa mor ! ... adica , stai cateva secunde si dupaia iti vine sa te gandesti la ce o sa faci , ce ai facut and so on.. ..

Dupa meditatie am dat drumu la apa ( ca pana vine la etaju 9 apa calda .. eeheee ) si am facut o baie confortabila .. Dupaia am inceput sa imi revin la normal , treptat prin intermediul melodiilor.. Dupa muzica de meditatie a urmat putin Eros Ramasotti , dupa care nenea bitza..si ca sa imi intru in normalitate , presupun ca o sa urmeze niste rock si dupaia prodigy .. .. Defapt asta am facut in momentul asta , am intrat in winamp si am pus metalica-one ..

In seara asta presupun ca o sa ma vad cu pepy..daca nu are si el treaba , si daca are chef de mine .. evident :D ...

So..leave me alone !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu