Reclama - Edy Speed Trans

joi, 23 aprilie 2009

LaBrute

Deci LaBrute is a nice game indeed.. Ce e cam shity e ca e in franceza.. Si cand m-am uitat la versiunea in limba engleza am vazut ca e pe un alt server , deci alt joc cu alte brute..

Dar , if you wanna play it..play the ala in limba franceza. Hai sa va dau si un link

http://yyedyy.labrute.fr/

Aici va creeati bruta .. ( ce va apare in stanga ) Pentru prima data o sa va luptati cu mine.. Eu zic ca e o varianta mai buna pentru amandoi , avand in vedere ca eu primesc experienta ca voi jucati , iar voi la inceput primiti 6 batalii..

Aaa da , am uitat sa spun regulile , pentru interesati..

Deci , zilnic ai dreptul la 3 fights pe zi.. Luptele , skilurile , armele sunt random.. Iar la Lupte nu poti face nimic..doar stai cu sufletelul la gura , si astepti sa bata sau sa ia bataie brute ta.. La fiecare victorie primesti 2 xp points iar la o infrangere primesti 1 xp point ..

Iti poti face elevi (cam cum va fac eu pe voi) si , la fiecare elev primiti 1 xp point pt ca si-a creeat bruta , plus inca 1 xp point la fiecare lvl pe care el in face..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu