Reclama - Edy Speed Trans

luni, 27 aprilie 2009

Luni Dimineata ..

Astazi este o zi trista..mi-a intrat nisip in ... Glumeam , sunt prea bine-dispus.. Chiar daca am chimie (cu feridiaaa la dracuu) , si un orar foarte incarcat.. Aaa ba nu .. stai .. ca azi nu fac ultimile 2 ore.. Deci , dance baby dance ! ! ! Mi-am inceput ziua cu o cafea amara (la fel ca inima mea) si cu LaBrute ! am facut lvl 10 deci .. Cine e maestru? edy e maestru ...

Acuma , caut niste muzici prin winamp ..si am gasit melodia dorita.. O sa urmeze o baie relaxanta si o zi de scoala frumoasa.. Aaaa da , singura mea problema de azi .. n-am tigari.. defapt mai am una , da presimt ca o sa o fumex foarte curand (cand imi fac baie) .. daca reusesc sa imi iau un pachet de tigari azi , si o nota de 10 .. pot sa zic ca sunt cel mai fericit azi .. Asa ca doamne ajutama .. si alah , nu te baga ca e randu lui sa ma ajute .. tu ai fost saptamana trecuta

Mda..deci aberez prea mult...da care pula mea e problema voastra ... Aaa da si sa nu uit , m-am gandit sa mai fac un post si mai ca cel de pe vremuri .. Niste sfaturi ..sau sa fiu iarasi critic.. Dattebayo !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu