Reclama - Edy Speed Trans

sâmbătă, 25 aprilie 2009

Cutremur

Am ales subiectu asta sa vorbesc si eu de stirile mondene.. Si sa mor , chiar sunt mondene.. A fost cutremur..maaaaareee branza .. defapt , maare branza zguduita.. Si acuma , toata lumea (din bucuresti) pune mana pe telefon sa sune rudele , sa vada daca e bine .. A avut in jur de 3 gradee !?!?!?! (mercali) .. hoo cill ! acuma nu mai merge reteaua ..vroiam si eu sa vorbesc cu pepy...

Ma rog , hai sa va povestesc cum ma prins pe mine marele cutremur.. Cat mai prost ! Eram in lift , nu se deschidea usa la 9 , am incercat sa bag mana pe la cheitza pizdii si ma ciupit putin..nu am realizat cutremuru , si am fost ceva gen "aa..imi bag pula .. ma duc la 10" .. si am urcat la 10 , de unde am coborat pe scari.. Deci , treea sa mor de 2 ori in mai putin de 2 minut hahaha ! I'm cheating death !

in fine ...pula mea..tot nu merge vodafoneu ! DISPERATIILOR !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu