Reclama - Edy Speed Trans

joi, 2 iulie 2009

Petru ca te iubesc

de mult nu am mai fost romantic cu scumpa mea prietena. si..nu e ok..pentru ca am cam inceput sa uit cat de fericit sunt ca am o prietena ca ea. de 5 luni de zile , in fiecare dimineata ma trezesc cu glasul ei gingash (si cand zic asta..i mean it ! are o voce atat de inocenta si dulce ..mai ales la telefon) Ce-i drept, de multe ori mi se pare cam enervant faptul ca ma trezeste diineata. Dar sa nu manac cacat , pan la urma de trezit tot tree sa ma trezesc , mai bine ma trezeste iubita mea decat mama .. care cu siguranta ar zice ceva gen :"ce faci edy ? dorimi la ora asta?" .

Draga mea iubita , sper sa citesti acest articol , si vreau sa sti ca te iubesc foarte foarte foarte foarte mult ! i mean it ! esti prima persoana pe care o iubesc cu adevarat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu