Reclama - Edy Speed Trans

joi, 2 iulie 2009

Abstinenta !

M-am gandit sa dezbat un subiect putin mai ne-outta world (stiu engleza , incercam doar sa fac pe Bob Marley) . Deci , hai sa vorbesc despre chestii mai pamantesti ( for the motherfuckers that don't know englesh!..by the way..learn englesh mother fuckers!) .. Abstinenta..sunt abstinent de multe lucruri.

Daca aparent am zis ca lam apucat pe Alad in un picior , si am scapat de abstinenta sexuala , am realizat ca "rili" chiar nu poti sa nu ai o abstinenta. Asa ca , (blabla ..you know ..sa nu fie cacofonie) cum am scapat de marea problema a varstei mele (abstinenta sexuala) , brusc am realizat ca am multe alte abstinente. Cum ar fi cea materiala , sau sunt foarte abstinent in a ma distra (ceea ce consider eu disctractie) . O alta problema a mea , este ca daca nu ma mai distrez , implicit nici nu mai beau. Ceea ce ma face sa ma simt putin naspa ! nu sunt un alcoolic , but i like the feeling cand sunt beat cu un grup de prieteni tot beti. SI sa mor eu , i ain't feelin' good. Parca mi-a dat "ban pe ip" nevasta sa nu mai beau. ceva gen "porcule , aseara teai facut in ultimu hal , teai dat la gina , te-ai dat la marilena , l-ai batut pe Vicentiu , si m-ai futut in timp ce dormeam!..sa nu te mai prind ca bei"... si raspunsul meu fictiv ar fi "(cu o mahmureala si in unghia mare de la picior..care apropo..unghia de la picioru mare , for some reason , la multa lume seamana cu un monitor dala vechi..ma jur..ma uit la deget si ma astept sa apara un blue-screen) ...hai ca am aberat prea mult si nu se intelegi..deci unde eram? .. a da..raspunsul meu ar fi : ok draga , iartama..nu mia beau !

Asa ca , singura mea concluzie este ca nu ai cum sa nu fi abstinent de ceva ! ha! i'm a smart mother fucker !

Si daca tot scriu , mi-a venit in minte si mau apucat spumele ! Bagamias pula in vremea pizdii si in toti norii de pe cer. Nu prea am mai iesit din spatii inchise. Ziua cand e cald , e prea cald si imi vine sa-mi bag pula.. Seara , cand ar trebui sa fie o vreme super misto , ploua. Si asa , saracu edy , nu prea a mai iesit decat pe hol ! Am chef si eu de o terasa ! am chef de un baschet..am chef de ceva ! in nici un caz sa mai stau pe hol pana ma dor genunchii , sau in casa la calculator !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu