Reclama - Edy Speed Trans

joi, 16 iulie 2009

Fun + Fun = Super Fun ! !

Well , cum sa incep ? Sa incep cu faptul ca iar am o viziune foarte fericita asupra vietii? Well..cred ca e buna modalitatea de a incepe. Exact oameni buni , numai aici pe blogul CrETiNiTy , aveti sansa de a intra in direct cu mine la nr de telefon 0722****** si de a afla cum ma simt ! Evident , in caz ca nu observatirati (nush daca e corect ceam zis) sunt intr-o forma de zile mari ! daca mi-am postat si nr de telefon e ceva !

Cum s incep cu destainuirea ? .. pai se facea ca am fost la razvan acasa , impreuna cu alex .. Il stiti voi pe alex , cretinul cretz cu probleme conjugale (nevasta-sa matilda o curva). Am facut cartofi prajiti , am jucat fifa (la care nu am avut nici un fel de inspiratie in seara aia ..by the way) si am baut some white wine ! Am iesit pana la magazin sa mai luoam niste white wine , si ne intalnim in statie cu "Gebadaya" .. nu il cunoasteti pe gebadaya ? ..vai dar e imposibil. Gebadaya , este un om , cu barba , inbracat in costul si cravata care vin pe el putin cam ca pe umeras , si cu o palarie in cap. El a mai aparut si in cateva desene animate , cum ar fi johnny bravo si dexter. Va amintiti acuma ? ..in caz ca inca nu va mai dau un indiciu. Amish ! .. come on .. evreii care refuza tehnologia , si nici becuri in casa nu au. Acuma iti aduci aminte? .. pula mea..ar trebui dupa ce am scris 6 randuri ca sa intelegi tu ! Hai sa iti dau si o poza , poate intelegi !
Asa , dupa ce am luat vin si am ras cu lacrimi de gebadaya , de saracu om nici nu stia dece radem , am intrat in casa sa dam "shot-uri" de vin ! si in mare stil ! ! dadeam cu zaru , si care dadea mai mic , treea sa bea ! mi se parea cam o prostie , avand in vedere ca am fost extrem de fericit cand am dat 1 1 .
Dupaia , l-a apucat pe alex calvaru , in timp ce eu radeam. El dadea afara tot raul din el , si eu stateam in pat si il incurajam : "asa alex , vomita tot ! vomita tot rau care ti la produs loredana ! sa vezi maine cu o sa o iubesti !" After dat , neam pus in pat si am tinut o teorie despre nume proaste , si eventual am adormit (mi-am dat seama ca nasii mei au amandoi niste nume destul de proaste : costica si georgeta).
Dimineata m-a trezit scumpa si adorabila mea iubita (acuma chiar vorbesc serios , nu faceam caterinca) si am plecat cu ea sa isi faca radiografie la masea. Pe drum ma enervat putin , si imi cer scuze ca am tipat la ea... da pe bune , eu vorbeam la telefon si ma chinuiam sa imi scot o tigarea , si ea imi baga radiografia in fata , si imi tot zicea nush ce... Ma rog , am trecut peste moment destul de usor , de data asta , si ne-am dus la strand. Unde ne-am intalnit cu alex , loredana , pepy , emy. Destul de nice la strand..defapt..foarte nice ! We jucat in the apa , We stat in the soare si am avut distractie ( We had fun adica)

That's my story ...dar ca sa fac o retrospectiva , cea mia tare faza din zilele astea 2 a fost , evident : GABADAYA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu