Reclama - Edy Speed Trans

vineri, 10 iulie 2009

Nare cum coae !

Astazi , m-am trezit , si pepy ma anuntat ca o sa mergem la o petrecere. Nerabdator din fire , am zis ca gata .. "in seara asta ma fac ranga !" ... Trecura cateva ore and our ride nu venea (george). Nu sunt sigur , insa bag mana in foc ca si pepy avea chef de party cu betzie... Pana la urma , pe la ora 3 (noaptea) apare si georgica si plecam voiosi catre destinatie. Am stat in rover in spate cu pepy (vara banchete ) , iar george ne tot agita si ne tot dadea peste cap. Tracand peste , ajungem la destinatie unde manele cantau din zori. Aaaa da , am uitat sa precizez ca destinatia se numeste Ferentari... da nu conteaza..asta e doar un amanunt. Intram inauntru sa nu parem simandicosi , moment in care ma uit pe mese , si pielea pe spate incepe sa se zzbarleasca. Oameni beti la modul negativ. Si cand spun negativ , ma refer la acea betie din diverse bauturi amestecate. Adica vin cu bere cu wisky cu palinca etc.
Marele meu noroc : Nu am stat decat 5 minute. God bless you Pepy !!!! Daca mai stateam 10 minute acolo cred ca ma apucau toate formele de repulsie de materie rasista ...
Ca sa nu fie ziua esuata , am ales varianta sa mergem in IDM (eu pepy emy george) sa bem o cafea.. Macar acolo am putut sa haveuim fun !

Bai da uei , in caz ca nu am scris foarte corect gramatical/sintactic/morfologic imi cer scuze. e 5 dimineata in pula mea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu