Reclama - Edy Speed Trans

vineri, 19 iunie 2009

Relativ !

Umila mea cunostiinta nu poate trage concluzia decat ca totul este relativ. Mai intai , hai sa vedem ce inseamna cuvantul relativ. si nu ma refer la ce inseamna in DEX. Ci din punct de vedere stiintific. Eu zic , ca inseamna si da si nu , si ying si yang , si bine si rau.
Astfel , deduc ca e pur logic ca universul sa fie relativ... si o sa dau un exemplu foarte simplu : Stele si gaurile negre. In univers exista si lucruri bune si lucruri rele, iar din puncte diferite de vedere lururile rele sunt si bune , iar lucruruile bune sunt si rele.

Dar ce cred eu ca inseamna relativ pentru noi , nu se refera la asta. Caci e mai simplu sa vorbesc despre ce e aici pe pamant decat despre ce e in univers. Concluzia mea este una clara. Ca si pamantul este relativ. Dar intr-un alt fel decat cel spus mai sus. Noi , evoluam relativ. Adica , evoluam pe calea pe credem ca este evolutia. Din punctul meu de vedere , evolutia asta are loc oricum , indiferent de ce cale ne alege. Hai sa iau un exemplu simplu : 2 oameni isi construiesc un recipient de baut apa . Unul ciopleste in lemn iar celalt il face din lut. La aparenta , cel din lut este mai "tehnologic" decat cel din lemn. Dar la esenta , amandoua sunt recipiente pentru apa.

Asa cred eu ca este si cu evolutia noastra. Rezultate mereu o sa fie acelas indiferent de ce cai am folosi.. Daca o sa folosim tehnologia informatica , o sa avem roboti care o sa ne faca viata mai usoara , daca folosim biologia o sa avem animale care o sa ne faca viata mai usoara sau daca folosim chimia o sa avem substante care o sa ne faca viata mai usuara.

Rezultatul mereu va fi acelas...iar asta din punctul meu de vedere este relativitatea. Exact ca in marele razboi intre Einstein si Newton despre gravitate. Ambele teorii sunt corecte din orice punct de vedere , dar defapt ele se contrazic una pe cealalta.

De aceea , parerea mea este sa renuntam la toate regulile , principiile si teoriile. Mintea noastra tide sa perceapa ca tot ce este "bun" trebuie sa fie perfect. Aceasta idee stricta , nu ne face (dupa parerea mea) decat sa nu putem evolua , din punt de vedere spiritual , stiintific si biologic. De aici , rezulta ca universul (in mintea mea) nu este perfect. Eu asa consider. Nu intelegem universul pentru ca ne asteptam ca el sa fie perfect..sau mai de garaba cu niste criterii. Gravitatia in unele zone ale universului poate sa nu existe , iar legile universale fizice pot sa nu functioneze. Ele pot sa nu functioneze si aici in zona noastra , si sa fie doar perceptia noastra . Pana la urma , eu sunt un om care cred in ideologia "ceea ce gandesc se intampla". Omul nu poate concepe sa poata sa leviteze , pentru ca este o idee atat de intiparita in minte , incat nu poti trece de o bariera , oricat de mult ai incerca. Bariera aia , este mai mult gandul ca "nu pot sa zbor". ori cat de tare ai spune ca poti sa zbori , in mintea ta , mereu va fi gandul ca nu ai cum..si de aici , s-ar putea naste gravitatia.

SI cam asta e ideea mea ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu