Reclama - Edy Speed Trans

joi, 18 iunie 2009

Politica

Nu ma pasioneaza politica, dar am ales sa vorbesc putin despre ea pentru ca este un subiect never-ending. Deci , in Romania toata lumea critica politicienii. Pe orice om ai intreba din a noastra patrie unita , ai primi acelas raspuns : “politicienii fura !” … Si probabil ca asa este , dar ce uita toata lumea sa spuna este ca fiecare ar fura daca ar avea oportunitatea de a fi in politica. Este o chestie omeneasca si pur logica… “Cine poate oase roade , cine nu nici ….(nu mai stiu ce era aici..da’ se intelege ideea)” . Ma rog , acuma nici nu spun ca sunt de accord cu ce se intampla… Dar nu am fost nici o data un om care sa dau vina pe altii.. Suntem asa (ca tara ma refer) pentru ca ne complacem in situatia asta… Nu accept idea ca nu putem sa evoluam pentru ca nu avem politicieni cinstiti. Daca fiecare Roman , si-ar dori ca Romania sa fie o tara puternica , s-ar face imbunatatiri… Dar cum pe fiecare il intereseaza mai mult de ce are “Vecinu Mitica” in curte , sau ce masina si-a cumparat nu stiu ce politician nu cred ca ar trebui sa avem pretentii.

Personal nu sunt o persoana patrioata sau sa detest tara in care ma aflu. Sincer sa fiu , nu ma intereseaza. Sunt un trecator prin aceasta viata… M-am nascut si traiesc pentru a muri. Si imi traiesc viata pentru sentimente.. Pentru ca sentimentele sunt singurele lucruri care ne diferentiaza fata de animale. De fiecare data cand problemele cotidiene incept sa ma framante , imi readuc aminte ca in acest univers , probabil noi suntem doar un atom. Si atunci dece sa mai ma deranjeze pe mine ca nu stiu cine are ce nu am eu. Fata de o putere mai mare (poti sa ii spui Dumnezeu) suntem la fel. Si in fond si la urma urmei , in cazul unei catastrofe natural (Doamne fereste) nu mai conteaza decat capacitatea de a-ti accepta destinul.

Democratia si libertatea am realizat ca sunt doar fictive. Se cere control , se cere ordine iar noi trebuie sa fim cooperanti si sa ne facem treaba. La fel ca la StarCraft : SCVii muncesc , Marini trag cu pusca. Toti suntem controlati , de o singura putere. Care e diferenta dintre communism si democratie? Cu ce ma incanta pe mine ca acea putere este formata din mai multi oameni? Traim intr-o jungla in care cei mai puternici supravietuiesc. Iar forma de a demonstra puterea este banul.

Asa ca imi traiesc viata care mi-a fost data , si sper ca urmasii mei , sa aibe parte de o viata mai buna intr-o societate perfecta .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu