Reclama - Edy Speed Trans

joi, 7 mai 2009

N-am mai scris de mult [ :-( ]

Imi cer scuze ca n-am mai scris de mult.. da .. sa ma futa cainii .. dar pot sa va spun ca am si un motiv intemeiat dece nu am mai scris..

1.Scoala - perioada de cacat in care learn learn learn ca sa iei note note note
iar in timpul liber , am inceput sa-mi pierd vremea cu desene japoneze .. da , am inceput sa ma uit si la Bleach .. destul de misto ... destul .. cu toate ca nu se compara cu naruto ..


asa..ce sa va mai zis..aaa da , am descoperit ca pot sa imi pun video pt cand imi suna telefonu (sunt cool , tru , super) si m-a futut la cap popeasca cu vorba ei : "lame" ... si da , daca esti cocalar si citesti asta , nu se refera la lame , e un cuvant in limba lu chuck norris .. La capitolul glume stau bine .. cea mai tare pe care am auzito :

"care a fost primul parbat care a spus ca e nevoie de o femeie in casa ?"
Raspuns : Mesterul Manole..

Si da , inca mai sunt si o iubesc pe raluca ! ! ! !

Un comentariu: