Reclama - Edy Speed Trans

miercuri, 27 mai 2009

Ice Ice Baby ! WTF-Version

asaa , cum sa va spun eu povesteasta asta sa nu para ca mint?.. pt ca evident , e o poveste atat de tampita incat a-ti putea spune "cat cacat poti sa manaci edy?" .. ehh , iata ca pot sa manac foarte mult ! sau defapt , deloc ..pt ca asta chi-ar mi s-a intamplat ieri.

So ,eram pe bulevard si veneam de la scoala. Caterinca , glume proaste etc. si la un moment dat vine un nene beat-pepsi la mine (presupun ca stiti bancu cu beat-pepsi).

EL : "..nu te suparaa, frate , ai si tu?... "
EU: " nu frate , n-am !"
EL: "ce n-ai frate ? ca nici nu ti-am cerut inca"
EU: "pai vroiai sa-mi ceri tigare"
EL: "nu vrea , vroiam si eu niste gheatza"

Dupa care am ramas perplex , si in secunda urmatoare am izbucnit intr-o criza de ras...

3 comentarii:

  1. A fost una din fazele memorabile :)) Da ma-ta ca dup-aia m-ai sunat sa ma intrebi daca am gheata =))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut, daca esti interesat de un schimb de link cu http://kaloo.info , astept raspunsul tau! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere