Reclama - Edy Speed Trans

marți, 19 mai 2009

Freza lu Tavi

parca mi-a mai venit cheful de scris.. ciudat..m-a apucat nostalgia dupa ce am mai citit ce mai scrisesem eu pe blog. Si cand ai cehf dar nu ai idei la ce apelezi? la TAVI ! Tavi e raspunsul oricarei intrebari..inafara de cele legate de femei... Dar , tavi stie ca il iubesc si nu se supara nici o data cand fac misto de el..asa ca profit de asta in aceasta seara frumoasa de mai.

Deci, astazi tavi a venit la scoala cu o freza noua. De fiecare data cand dragul meu coleg de banca vine la scoala cu o freza noua , nu e de bine. Tree sa recunosc , ca freza lui ,asta recenta, nu e foarte diferita de ultima. Ceea ce este inedit , este ca freza a fost realizata de el (in totalitate) in baie. si cand spun freza , nu ma refer la quafura. ca aia si-o face el mereu... sunt 2 lucruri pe care un barbat trebuie sa stie sa si le faca si singur..freza si laba ... ce si-a facut el singur este tunsoarea. deci , pt cine nu a inteles pana acum o sa fac o sinteza : tavi s-a tuns singur , si nu difera foarte mult de tunsoarea lui de data trecuta care a costat 700 de mi. Asa ca tavi , pentru talentul meu de hair-shhtilist , astazi primesti nota 9 !


si apropo , daca citesti asta : se spune retard/retardat mintal ! nu MENTAL ! deci NU MENTAL .. mintal .. sursa mea : DEX ! si ar trebui sa iti ceri scuze , ca m-a si dat afara de la desen din cauza ta..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu