Reclama - Edy Speed Trans

marți, 6 octombrie 2009

CrETiNiTy News


Iata ca a trecut o vreme lunga de cand nu am mai scris pe blog..stiu..sunt un porc..sa-mi fie rusine !!! asa ca , nici nu stiu cu ce sa incep a va povesti..

In primul rand , pe plaaan profesional o duc bine : orele se fac ca de obicei (in doru lelii) , pauzele sunt pline de trageri in piept cancerigene (adica fumez!) iar la mate am teme indescriptibil de multe (pe care sunt obligat sa le fac)

Pe plan personal , nu am ce sa va spun mare lucru.. Raluca bine sanatoasa , mama , tata , pepy , bunica , bunicu , matusa (and so on) si ei la fel...iar eu mai sanatos , mai viteaz si mai sprinten ca niciodata.

Aaa da , si sa trec defapt la subiect... Am 2 stiri tare cu care tree sa ma laud:
1. Mi-am facut cont pe Facebook... e ceva gen mai de calitate decat hi5( defapt HaiFaivCocalare) ... COntul meu se poate observa in dreapta blogului :-D ...Oricum ..nu e atat de utilizat la noi in tara ...ca deh ....la noi ponderea e de 9-1 intre cocalari-normali , dar makes me feel special.
2. Astea e cu adevarat o stie bomba :-D In Sfarsit mi-am luat telefon ! Hahah ! Deci sunt fericitul posesor al unui Nokia E63 Negru , Pursange-Elvetian (vorba lu cristy) . So .. cine are are qwerty? .. eddie are qwery ! Hahaha !


Asta e Telefonu :


Si din pacate..acum trebuie sa va parasesc , caci bate de ora 11 , iar eu maine ma trezesc la ora 6... Trista-i viata si pustie ...

Good night !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu