Reclama - Edy Speed Trans

miercuri, 14 octombrie 2009

Alex's BirthDay

De cand sunt dimineata am inceput sa neglijez blogu ... si stiu..am mai spus asta de muulte ori! Da ce sa fac..nu ma invat minte!

Vreau sa povestesc ziua lu alex... la modul..cum a decurs ziua lu' alex!

Dimineata mam dus cu Cristy s-a ii luom un cadou...si unde se duc oamenii care vor sa cumpere un cadou? eeexact! la Unirii! Acolo mam intalnit cu raluca si cu pepy.. Am mers sus sa bem un suc (pe banii de cadou) .. am facut ceam facut peacolo , si dupaia am dat sa plecam.. Da am cam ramas fara bani de cadou.. Norocu nostru ca pepy , s-a oferit sa ne ajute si el....deci..problem solved ..

Dupa ce fiecare s-a dus la treaba lui ( adica raluca acasa , pepy acasa , si eu cu cristy la "shopping" ).... Am ajuns la magazin , si intervine problema 2: "ce sa-i luam frate?" ... Mereu mi se intampla asa... plec de acasa cu o idee , si cand ajung acolo mi se pare totul de cacat... Intr-un final , i-am luat cam ceea ce vroiam .. adica:

1. O cana cu o oaie (pt cine nu stie..alex e cretz)
2. Un Breloc cu numele lu masa
3. Un trabuc

Dupa parerea mea..cadoul perfect.. Un cadou de care sa se bucure , cu o noante de caterinca(cana) , o caterinca (brelocu) , si un cadou cu o valoare mare spirituala(trabucu)

Ajungem acasa si incepe distractia! Am arso 6 ore pe poker , timp in care am fumat narghilea si am facut caterinca...

so..this is it !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu