Reclama - Edy Speed Trans

sâmbătă, 19 septembrie 2009

Salam cu paine !



Astazi , tocmai am realizat ca este greu sa fi bosschetar. Si ca sa intelege-ti si voi ceva , o sa va spun povestea de la inceput.

Ieri am venit de la scoala , am mancat ceva si am iesit pe afara.. Mam dus la unirii sa mai stau 10 minute cu raluca (ca ea e dupa-masa) si totul bine si frumos pana aici. Pe la ora 9 , ajung inapoi "la noi in cartier" si brusc simt cum ma loveste foamnea. Facem un mic congres , si ajungem la concluzia ca ar fi bine sa luam Salam Victoria si 2 paini. Mergem la magazinul cu pricina si luam tot ce ne trebuie. Mergem in scara blocului ( sa nu ne facem de caca ) si incepem sa umbucam. Dupa care , iesim inapoi afara si totul decurce conform planului.

... Se face ora 2 noaptea , stateam in pat si incercam sa dorm. De odata , ma bufneste !.....


....
...
..
.
Am facut toxinfectie alimentare !
Pam-pam-pam-pam !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu